Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dametøj str. 34-60 Restparti i flere mærker sælges

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette,

Tak for tilbuddet, men jeg har lige købt Merethe K's rest parti, så jeg har mere end rigeligt, du er velkommen til at kontakte mig igen senere.

 

Mvh

Bodi

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 21:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Du kan evt lægge det til salg hos os på www.lagervarer.dk der er der over 100 firmaer oprettet som handler med varepartier som vil blive glade for dine varer.

 

Hilsen

Krammeren

 

 

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillægskommentar til ovennævnte, jeg bekræfter fortsat, at der er tale om at ClaMal er tidløst, klassisk og smart dansk design, i gode kvaliteter til priser hvor alle kan være med.

At vi fik nogle uoverensstemmelser i løbet af forretningsgangen, er uheldigt, og det gjorde at nogle situationer er blevet gensidigt misforstået, vi er jo alle selv herrer over om vi siger ja og nej til en ordre, og når man er trængt som jeg var, og købe for  meget ind, og løb økonomisk mod en mur i banken, da finanskrisen påvirkede det danske folk, blev jeg frustreret over ikke at kunne  betale min gæld til firmaet. Det har jeg det skidt med..  Jeg vil offentlig beklage hvis det jeg har skrevet, om  samarbejdet med ClaMal,  kan misforstås...det er sket i en for alle frustreret periode, og det har ikke været rimelig at jeg har ladet mine frustrationer komme frem her, og beder alle der måtte have være stødt af det STORT UNDSKYLD -  det var IKKE meningen...

ClaMal tøj giver kunder der vender tilbage - det kan jeg roligt og sikkert bekræfte ... det har vi også erfaret. Så I kan roligt købe ind.

At jeg sælger tøjet ud skyldes strukturændring i vores firma, hvor vi går væk fra store tøjkollektioner og gør mere ud af de andre varegrupper vi har. Dvs. vi kredser ind på det vi vil satse på fremover og ønsker alle andre forhandlere af ClaMal god vind og gode forretninger, samt glade kunder

Venligst Annette Asmus

www.annetteasmus.dk

 

Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvor stort et parti drejer det sig om???

Kan du ikke sende en mail til csn89@mail.dk

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil høre om du har mere tøj gerne 34 til 38? og hvad er stk pris ca.? mvh

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det helt store parti er solgt, men jeg har lidt tilbage jeg beholdte, da det er aktuelle og lækre modeller, jeg har sendt dig en privat besked, se den.. jeg finder ud af hvor meget der er endnu.

mvh Annette

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Labano

Ved godt dit opslag er gammelt ,men har du mulighed for at kontakte mig på mail karsberg36@live.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)