Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dametøj str. 34-60 Restparti i flere mærker sælges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Da vi skal flytte, vil vi gerne sælge ud af vores lager.

Vi har bl.a. Dametøj i str. 34 - 60 fra Repeat, Clamal, Replace, Mystic, Studio, Cassiopeia m.v.

Vi har også smykker, sko, støvler m.v. fra bl.a Sonize/Orient Express, Zento m.v.

Smile Tina

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Jeg er  netop på udkig  efter restparti af dametøj. Vi opkøber restlager og sælger det i Israel. Hvor vi sælger det i en outlet forretnig.

Så lad mig lige høre mere om dit tøj. Og prisen.

 

Hilsen Anja, Laluna

Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja.

Jeg har sendt dig en mail, så du kan se, men vi har alt. Tunika, bluse, bukser - lange og korte, jakker, T-shirt og meget mere. Som sagt kan vi også klare sko, støvler m.v. Og vi har i alle str. og i forskellige mærker. Smile

Smile Tina

Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kunne godt være intresseret i at høre hvor meget I har ide store størrelser, har I evt. nogle billeder, og hvor i landet er det. Mvh Bodi

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej tina .

Jeg har detsværre ikke modtaget den mail, så jeg har ikke set det I har. Men du må gerne sende til denne e-mail adresse shibli@mail.dk.

Hvor meget har du og hvad er prisen?

Hilsen Anja

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Tina

Er interesseret i at opkoebe stoerre partier toej - helst dametoej. Er i stand til at kunne samarbejde paa laengere sigt.

Kan du sende mig nogle billeder samt information + evt oensket pris.

Med venlig hilsen

FashionTrading

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

Hvor mange dele storpigetøj har du og hvilke sæsonner er det fra.

Hvor I verden bor du, kunne evt. komme forbi og se på sagerne

Mvh TOLEDO06

 

Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle have været Mvh Bodi

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj Bodi

Jeg har en del storpigetøj fra ClaMal - hvis du er interesseret i det kunne vi finde en god pris til dig. Jeg kan mærke jeg har bredt mig for meget, og enten er man helhjertet forhandler af storpigetøj .og der har jeg ikke nok erfaring, men kan tydeligt mærke et stort og godt marked for det. JEg kan også se på min webside, hvor jeg desværre ikke har nået at lægge det hele ud endnu, at der er mange storpiger der søger på nettet, har prøvet at lave en google kampagne på den varegruppe alene, og den åd nogle google kroner ene og alene fordi der var mange søgende med klik.

 

Sagt på en anden måde, gå ind for det og du har et godt marked. JEg bor i Tranbjerg ved Århus, som kender en del forhandlere der også lukker ned for ClaMal,som er interesseret i at sælge godt ud. ikke pga. tøjet der er godt smart og tidløst, samt lækker kvalitet, kun pga. samarbejdet med ClaMal der ikke har været godt i de seneste måneder, oversalg til forhandlere, og ikke overholdte aftaler samt fortsat pres for at købe varer selv når man ikke kan betale det man allerede har fået,  derfor kan du godt forhandle det, og får med garanti glade kunder - du kan bruge det som åbner til at få gode kunder og samtidig lede efter gode outlet varer det sælger.... Jeg er bare ved at reducere min store varegrupper

mvh Annette - en helt igenenm ærlig samarbejdspartner du kan få glæde af - har rigtig mange varer også smykker der egner sig til formålet, endda nogle MEGET billige nogle, så kontakt mig info@annetteasmus.dk


mobil 2896 7027

www.annetteasmus.dk

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)