Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webportal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi abonnerer i dag på en portal der hedder www.antik-i.com, dette er en portal hvor forskellige antikvitetshandlere kan lægge deres varer op, og der er fælles reklame m.m.
hver enkelt antivitetshandler har så sin egen side, hvor kunderne kan se alle de ting han har lagt på antik-i.com hjemmeside.
dette sker ved hjælp at et lille link, dels til de samlede varer, og dels til nye varer.
jeg kunne godt tænke mig en tilsvarende side, men til en anden kategori kunder, f.eks. kunstnere og mindre kunsthånværkere.
fidusen i dette koncept er at den enkelte kun skal lægge sine varer ind en gang, minuset ved det nævnte koncept er at kundens egen hjemmeside ikke kan fungere som almindelig webshop, hvilket jeg godt kunne tænke mig.
for at illustrere lidt af det jeg siger, kan i jo prøve at se lidt på omtalte side, og så give mig en melding om i kan lave noget sådant og hvor dyrt det i givet fald vil være.

selve hjemmesiden design og kodning kan jeg godt selv lave, så det er det script der gør at de varer derlægges ind på den samlede database, kan overføres til den enkeltes hjemmeside blot med et link

med venlig hilsen

lykke kronborg

Mvh Kronborg

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 13:23

Jeg vil have mulighed for at strikke et system sammen til dig som skulle kunne opfylde alle kravene, men hvis det har interesse må du meget gerne sende en mail til peter@hztrading.dk, så kan vi tage den videre derfra ;-)

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 14:06

Hej Lykke

Jeg kan også sagtens lave sådan et system til en god pris, du kan kontakte mig på kristian@prinkk.net - så laver jeg gerne et tilbud til dig :-)

Mvh

Kristian Øllegaard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)