Hej Alle sammen herinde :) Jeg går med tankerne om at starte en tøj forretning op, hvor jeg så havde tænkt mig at samtidig at sælge vores tøj til andre forretning. Men det jeg mangler i første omgang er en dygtig,ung, MEGET modebevidst designer, som vil være med til at starte en virksomhed op, hvor vi er helt nye på markedet med et nyt mærke og nyt tøj. Hvor du er med helt fra starten og får et stort ansvar. Vores tøj skal være af høj kvalitet og målgruppen er primært unge fra 20 år til 30 ca. hvor vores tøj kommer til at være nyt på markedet og dertil søger jeg en designer som virkelig går op i detajler og en som elsker skabe noget nyt og hele tiden har nogen gode ideer og ligger vægt på skabe noget ungt, MEGET feminint og moderne tøj som følger med udviklingen. Men det vigtigste af det hele er at man skal elske at gå op i mode og hele tiden være på forkanten. Jeg er selv meget modebevidst og min plan være med til at komme med ideer, men det dig som designer som har ansvaret for at sætte ideerne sammen og få skabt noget tøj ud af det :-) Men på længere sigt vil jeg muligvis ansætte en mere designer, da jeg mener at samarbejde er vigtigt og at to hoveder er bedre end et, når det gælder at skabe ideer, plus at en af jer kommer til at rejse en del i perioder for at få inspiration. Håber hører fra den rette, muligvis nogen af jer herinde kender den rette til det her job? Men glæder mig meget til at hører fra jer/ dig. Email: Carolinedennis@ofir.dk Vil meget gerne have henvendelser via email.
Mvh Caroline |
Søger en dygtig tøj designer - som virkelig har forstand på mode.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)