Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fød hunden med sin egen hale

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar over, at denne nyhed ikke slår Lars Løkke og Søren Pinds druk for tusind skattekroner, men det gør den jo ikke mindre relevant.

Statsstøtte til virksomheder

Nu skal alle os (der modtager en check, antager jeg) være glade. Jeg synes det er forkert. Initiativerne bærer mere præg af at opretholde passive indkomster (aktier) i forhold til aktive indkomster (iværksætteri). Folk der vil forklare mig hvorfor det er godt, at gamle velrenomerede monopolagtige virksomheder beholder deres anstte kan spare sig. Jeg forstår det ganske enkelt ikke hvorfor...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os nu bare se, om det kommer til Danmark. Det er vel mest tåber som franskmændene, der har det med at opretholde en ikke-holdbar støtte til eksempelvis landbruget, som dermed til stadighed producerer for meget og derfor ødelægger væksten i tredje verdens lande...

Herhjemme plejer politikerne da heldigvis at have et nogenlunde fornuftigt forhold til den almindelige, velfungerende konkurrenceparameter. Og der er da også blevet kæmpet mod den tåbelige landbrugsstøtte.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)