Godeftermiddag Jeg har igennem et par måneder ledt efter noget inden for MLM, men synes det er svært og nogen gange meget uoverskueligt at hitte rede på.
Tilfældigvis faldt jeg over dette forum, som jeg synes virker til at være sagligt og informativt, og her vil jeg gerne kaste en bold op i luften, så kan dem som det måtte have interesse for forsøge at gribe den
Jeg vil meget gerne præsenteres for DIT koncept inden for MLM - Eneste krav jeg stiller er at jeg ikke ønsker at betale store beløb som jeg så senere skal opdrive fra nye kunder + konceptet skal omfatte produkter man kan stå inde for.
Kort om mig selv: Jeg er 29 år, bosiddende i Kbh. - Jeg arbejder i dag som salgskonsulent ( kørende sælger ) og har igennem min "korte" erhvervskarriere hele tiden haft med Salg og Service at gøre.
I første omgang vil jeg meget gerne have noget information på mail, eller du kan alternativt ligge en web-adresse i dit svar.
Ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Lars
|
Hej Lars
Det er cool at du få materiale på mail, men det vil også være super hvis der kom lidt ind i debatten her.
Der er uden tvivl en del læsere der er interesseret i et godt og reelt mlm koncept her, så jeg vil opfordre til at diverse udbydere præssenterede sig selv.
Dbh Martin
Der er uden tvivl en del læsere der er interesseret i et godt og reelt mlm koncept her, så jeg vil opfordre til at diverse udbydere præssenterede sig selv.
Dbh Martin