Jeg er uddannet fra Den grafiske højskole som bachelor i Grafisk kommunikation med reklame som speciale. Derudover har jeg gået på Den Danske Reklameskole og har flere års bureauerfaring.
Skal til at starte selvstændigt, så søger opgaver som visuelle identiteter, design af hjemmesider, grafiske løsninger eller kampagner.
Jeg er at finde på lise_kjeldsen@hotmail.com, mob: 61661245 og sender gerne portfolio ud hvis det ønskes:)
Når du skriver dit indlæg, har du mulighed for at opmærke en tekst og derefter trykke på det link i linjen lige over – og indskrive URL'en... Der kan du også vælge, om det skal åbne i det samme vindue eller et nyt.
Desuden vil det virke mere seriøst med en e-mail, der ikke er et hotmail eller anden webmail. Mange har dårlige erfaringer med leverandører, som pludselig er umulige at få kontakt til, efter opgaven er i gang. Få købt et domæne og lavet en hjemmeside, du kan henvise til, er mit råd...
Det vil gøre det langt nemmere for folk at kunne se dit arbejde uden at skulle tage direkte kontakt til dig. Og allerede der vil mange stå af, da de ikke gider bruge mere tid på det end højst nødvendigt.
Jeg vil meget gerne se lidt af, hvad du kan. Lige nu har jeg for lidt at lave, men til tider vælter det jo ind, og så kunne jeg måske godt bruge en sjæl, der var mere kreativ end mig selv...
Desuden må du selvfølgelig endelig sige til, hvis du mangler en stærk rentegner!