Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet vs. Dandomain vs. Magento

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay!

Jeg kan så desværre konkludere at det ikke er magento jeg skal have gang i. Startkapitalen er desværre ikke +40000 :-(

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 00:31

Du kan vælge en model, hvor man istedet tilpasser et eksisterende kommercielt design (template). Dermed kan man skære en del udviklingsarbejde væk. I det tilfælde vil jeg tro du kan få lavet noget fornuftigt for et sted omkring en 25.000 + moms. Så kan du altid give den hele armen når der er kommet penge i kassen :)

Men jeg vil tro at de fleste seriøse udviklere står af, hvis prisen kommer derunder. Så skal du have fat i "hobbyister" der kan lave det ved siden af deres alm. arbejde.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:15

Pas på med at kaste dig ud i et webshop-projekt, hvis du ike har kapital nok. En "billig" webshop kan hurtigt blive dyr, og selv når shoppen er oppe at køre er der mange omkostninger - ikke mindst til markedsføring (hvoraf en stor del til at starte med sikkert vil give underskud).

Det er desværre en udbredt misforståelse, at det er næsten gratis at starte en webshop. Det er det ikke - i hvert fald ikke, hvis det er et professionelt projekt man har tænkt sig på et tidspunkt at skulle leve af.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 09:42

Helt enig med deMib

Der er ikke meget fidus ved at have en webshop hvis du ikke har råd til at markedsføre den.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra København
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

lad os se hvasd verden bringer af nye ting

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nu kan jeg ikke finde ud af hvad du vil betale og have for en shop, men jeg vil klart foretrække en anden udbyder:

Setweb • Skovvej 10 • 6520 Toftlund
Tlf. +45 74 83 22 42 • Fax +45 74 83 22 10 

E-mail:  mail@setweb.dk

De har vel en af de bedste SEO der findes..

Fra København
Tilmeldt 4. Feb 09
Skrevet kl. 18:25
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Vi har valgt at fjerne vores indlæg indtil vi er helt klar.

Men du er velkommen til at kontakte os på, bn@shopper.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:37

Jeg checkede lige setweb's site, jeg så på kildekoden for http://www.setweb.dk/design-c-134.html der er en masse krims-grams til sidst i filen hvor en masse links er skjult i font tag, der pga. højde og bredde er null ikke bliver vist til brugeren. Jeg kan ikke forestille mig, at Google ikke nemt kan genkende det som spam. Men hvad værre er så peger alle linkene på sitet http://oemsoftwaremarket.com der tilsyneladende ikke findes længere.

Der er godt nok langt til det bedste SEO herfra.

Fra København
Tilmeldt 4. Feb 09
Skrevet kl. 21:27

Hej jeg er ansvarlig for et nyt dansk shopping system, et multishop system, vi har sådan set de samme features som Magenta, hvis du har lyst så kan vi tage en snak om dine behov, så kan vi komme med et tilbud, evt. lave et design forslag udfra dine referencer. Hvilken type produkter skal du sælge ?

Vi kan lave et godt og uforpligtende tilbud, bare sige til.

MVH Multishop Storefront.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 00:46

Hej det var nu heller ikke for at lave reklame for den side, for den tror jeg er gammel og ikke up to date... men prøv i stedet at teste:   http://www.setwebphp5.dk/

så kan du jo se om det er noget der virker for det skulle være den sidste opdatering...

Hej

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)