Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Joomla sparringspartner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i gang med at udvikle et Joomla site, men er stødt ind i nogle problemer undervejs, som jeg dog har løst, men der hober sig hele tiden nye spørgsmål op. Derfor søger jeg en at snakke med, en gang i mellem. Jeg så at jeg evt. kunne få MSN addressen og så kunne du hjælpe mig når du var på med lidt spørgsmål. Det er ikke noget videre teknisk, men blot nogle små, men specifikke spørgsmål.

Det må endelig ikke forstås på en sådan måde, at folk skal frygte for at blive spammet med spørgsmål. Det er bare rart at kunne spørge en hurtigt over MSN, som har en smule forstand på det.

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 20:30

Du kan med fordel stille dine spørgsmål i joomla forumet. Okay - du får ikke svar næste sekund, men der er nogle pokkers dygtige joomla-geeks der huserer derinde, og du kan ret sikkert få svar på dine spørgsmål.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:34

Tak for opmærksomheden. Kender skam godt foraet, men det er det modsatte jeg søger, nemlig hurtigt svar når man sidder og arbejder på projektet.

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er Joomla webdesigner med specielle indenfor netop Joomla, men laver også CMS Made Simple, Magento Webshops, og Drupal systemer.

Du er meget velkommen til at kontakte mig for hurtige råd og fif. Jeg vil dog foretrække Skype - hvor du kan finde mig på franklauridsen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)