Aminoer med lækkert hår kysser mere, de har større succes og de oplever et bedre liv. Nå ja... næsten da! En af vores virksomheder importerer bl.a. hårprodukter fra Italien - nærmere bestemt Inebrya. Det er "high end" hårprodukter, og de sælges over det meste af verden. Vi har sat en shop i søen til at betjene vores frisørkunder, samtidig med at det er muligt at købe en del af produkterne som privat. Og det er her, vi giver en Amino-rabat på 20%. Rabatten lader vi gælde til og med 15. marts 2009. Når du lægger din ordre, skal du blot under bemærkninger skrive "AMINO" - så fratrækker vi 20% på ordren, inden pengene trækkes på dit kreditkort. Rabatten gælder på alle produkter på shoppen - men selvfølgelig ikke på fragten. Er du ked af at betale fragt, skal du bare købe for mindst 700 kr. - så slipper du for den også! For at undgå vittigheder: Det er ikke mig, der har forstand på hår. Jeg har ikke så meget af det tilbage. Men vi har et par frisører tilknyttet, og de sørger for kvalitetskontrol og alt det der. Så altså: Lækkert hår med shampoo - balsam - hårkur - voks og styling og meget med 20% Amino rabat til og med 15. marts 2009. Bare skriv "AMINO" i bemærkninger - vi trækker 20%, inden vi hæver pengene. Gør det, før det er for sent - som det er for mig!
|
Aminoer skal have lækkert hår
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)