Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freeruning / Parkour reklame :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, :) jeg er ny herinde.

Mit navn er Jakob

Jeg er 17 år gammel

og jeg laver freeruning og parkour :)

Jeg søger folk som laver reklamer.. nytænknings reklamer, promotions reklamer osv.

Alt der har med markedsføring at gøre. 

For at give jer en ide om hvad Parkour og Freeruning er vil jeg gerne starte således ud.

Parkour:" handler om at komme fra point a til point b hurtigst og mest effektiv".

Freeruning" det samme som parkour men indeholder dog rotationer og flips"

Da dette er slået fast er der nok mange der tænker, "ja, og hvad kan vi lige bruge det til" her kommer jeg så ind i billedet. Nu har jeg lavet dette i over 1½ år, og jeg har fulgt opmærksomheds udviklingen. Jeg har lavet shows og jeg har set hvor meget en Post "stilbillede reklame" fanger folks opmærksomhed, såvel gør video reklame.

Det jeg egentlig gerne vil frem til er at få freeruning frem i det danske billede. Vi ser så mange reklamer men hvad med reklamer med noget eksplosivt, vovende og få en æstetisk oplevelse. Dette bruges verden over men blot ikke i Danmark endnu, der har været nogle få tilfælde, men det rakker bare ikke.

Hvis dette kunne fange nogens opmærksomhed har jeg en youtube profil-

følg dette link: http://www.youtube.com/01Trickster

Alle de ting der bliver lavet på videoer kan laves udenfor, indenfor, overalt :)

Mvh Jakob .

ps- Jeg undskylder hvis mit emne er havnet det forkerte sted.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

wow sikke dog en smidighed, det kunne da helt sikkert bruges i en reklame eks. kunne du jo lave et backflip og lande i en soe af pepsi GM

Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:24

Se det var straks en ide :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:54

Hej Jakob,

Du er fandme hardcore! Det kræver alligevel nogle nosser at udføre de tricks der! Ser godt ud.

Held og lykke med det hele! "Break a leg"

dbh Rasmus

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 17:05

Hej Jakob,

Du kender dem sikkert allerede da parkour og freerunning jo ikke er så stor en "branche" herhjemme i Danmark, men overvej eventuelt at tage fat i Streetmovement (http://www.streetmovement.dk/) hvis du ikke taler med dem allerede.

De kan nok ikke direkte skaffe dig jobs, men jeg ved at både Ammentorp brødrene (Peter og Jacob) og Martin Kallesøe har en del erfaring i den slags og måske de kunne give dig et par fif hvis du gerne vil ind i skuespiller/model/performance branchen som det reelt er hvis du vil brande dig selv som udøver i mere kommercielle sammenhæng. Samtidig gør de også selv en kæmpe indsats igennem Streetmovement for at bringe de lidt mere alternative træningsformer ud til medierne og normale mennesker, så måske det var muligt at bidrage den vej igennem også, hvis det primært er kendskabet du vil være med til at udbrede?

Peter har tidligere været et ret kendt ansigt for telefonselskabet 3 og jeg ved at de også har været brugt i en række produktioner igennem tiden i forskelligt regi, så hvis du spørger pænt og inviterer dem på en salat, smoothie eller lignende, så kunne det måske være de kunne give dig nogle gode råd til at komme videre med en karriere inden for den slags eller lignende.

Og til andre der skulle finde emnet interessant og godt kunne tænke sig at udforsket tingene på egen krop, så kan jeg kun anbefale at hive fat i de ovenfornævnte gutter. De kan nogle "Tricks" hvad angår alternative træningsformer og det er ikke kun for unge smidige teenagere med alt for meget fritid. ;-)

Bare lige et hurtigt indspark herfra. Held og lykke med projektet. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)