Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grupper - Afventende medlemsskab ???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har ansøgt om medlemsskab i en gruppe, men får intet svar.. Jeg aner således ikke om jeg ikke "må" være med eller om der ikke er aktivitet i gruppen..  Derfor har jeg flg. spørgsmål, som jeg håber at nogle kan kaste lys over:

Får man svar tilbage hvis man ikke bliver medlem af en gruppe ?

Bliver grupperne liggende, selvom der ingen aktivitet er i dem ? Hvis de slettes, efter hvor lang tid sker dette så ?

Og så et lille tillægsspørgsmål : Kan man sætte amino op til at vise de grupper, som man er medlem af, øverst på side 1. På den måde har man alle ens egne grupper øverst og skal ikke bladre om på side 3 for at finde den ene og tilbage på side 1 for at finde den anden.. Jeg ved godt at man under sin profil kan se ens grupper, men det var ikke lige det jeg ønskede, da jeg her ikke kan se om der er kommet flere spændende grupper :o)

Fortsat god lørdag

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:11

Hej Majbrit

Jeg er rimelig sikker på at det er gruppen "webshoppen" hvor du har afventende status. Det kan jeg så fortælle dig at der også er 30 andre der er ganske enkelt fordi at de ikke skriver det der står aller øverst her http://www.amino.dk/groups/webshoppen/default.aspx

Problemet er at jeg har valgt at begrænse tilgangen af medlemmer så der ikke er flere indenfor samme fag/webshops og derfor skal jeg først vide hvilken webshop de har.
Jeg startede med egentlig med at skrive til de medlemmer der "bare" meldte sig til uden at skrive til mig.....og her viste der sig et klart billed, 90 % havde ikke en shop og var derfor slet ikke kandidat til at komme med i gruppen. Da der blev ved med at vælte ind med "ansøgninger" valgte jeg ganske enkelt at skrive aller øverst med OBS....at de skulle skrive til mig samtidig. Det tager for lang tid hvis jeg skal kontakte hver enkel for at spørge til deres shop.

Derfor er du stadig på "afventer"

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 01:17

Hej Kenneth

Jamen det er helt rigtigt. Jeg tror at problemet er at man ikke kan se den tekst, som står ud for kriterierne og når man så blot, som jeg, trykker på knappen om medlemsskab, så sker der ingenting derefter og man ved således ikke om man er "købt eller solgt". Det næste, som kunne være rart var hvis man, som admin af en gruppe,  kunne trykke på en knap udfor medlemmerne, at de ikke var optaget, så man ikke bare står, som afventer medlemsskab, men det ved jeg godt ikke er din opgave, men måske noget Amino vil kigge på fremover..

Ihvertfald tak for svaret :o) Godt at vide at der er nogen bag. Og hvis du skulle få lyst til at have mig med, så har jeg en webshop, der sælger børnetøj og har gjort det siden 2005 :o)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)