Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min nyåbnede webshop?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Efter mange overvejelser og meeeget lang venten på PBS Sad er min webshop endelig åbnet. Der mangler stadig lidt tilretninger i tekster og billedeformater, men ellers mener jeg, at den stort set er klar.

www.aupashop.dk

Jeg håber, at I vil give lidt feedback på siden og shoppen. Kan I lide den? Er der noget som I, med jeres skarpe web-øjne, mener, der skal kigges på en ekstra gang?

På forhånd TAK!
Gitte

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:58

Fin webshop.

Et lidt uklart og blandet udvalg af varer. Der skiftes hele tiden mellem valg af tiltaleform De og Du. Lidt "fuzzy" grafik på knapperne "Søg" og "Indkøbskurv". Du bør vise mere klart at du tager mod mere end bare Dankort, det ser man først på "Om" siden.

Det er småting, mere alvorligt er at optimering til Google er fuldstændig ikke-eksisterende. Søg her på sitet omkring emnet og sæt dig lidt ind i det.

Venlig hilsen
Ole

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 22:33

Hej Gitte,

Jeg kan rigtig godt lide dit design, det er flot og overskueligt.

Enig i at du mangler at vise at du tager dankort. måske logoet skulle vøre i toppen af siden i stedet. På forsiden står noget med at rabatten fratrækkes på fakturaen, så lyder det som om, man ikke skal betale nu, men får tilsendt faktura.. Det ville være smart, hvis du fik det lavet, så man kunne se før og efter-rabatten pris på hvert produkt.

Jeg er ikke så vild med opsætningen af din forside, det ser ikke så pænt ud med teksten øverst, det er ligesom det ikke passer til resten. Og de bokse/logoer der er på forsiden virker som om de lidt tilfældigt er havnet hvor de er.

Når man går ind på et produkt synes jeg det er træls, at prisen ikke står ved siden af indkøbskurv knappen.. man skal lede lidt efter prisen.

Man kan se rabatten i kurven, det er fint.. men ville være bedst hvis man kunne se den før, ved produktet.

I kurven står klik på opdater hvis De vil rette antallet.. Synes det var bedre med Du end De, fordi resten af sproget på siden er i en anden stil, fx med smiley på forsiden - og De er lidt gammeldags.

Man kan vælge at få pakket ind - fint, men er det gratis? hvis ja, nævn det-

Der stod fragtfri på forsiden, men nu kan jeg se fragt i kurven, selv om rabatten er blevet trukket fra - så skal jeg måske betale fragt alligevel?
Hvis ikke, nævn det her også.. (fratrækkes din betaling)

Siden med links er tom og derfor unødvendig.

Siden med fortrydelsesret kunne godt være lidt mere detaljeret, fx skriv hvordan jeg skal gøre - skal jeg ringe først? hvornår får jeg mine penge tilbage? Skal jeg selv betale fragten? Skal jeg bare sende den eller vedlægge kopi af faktura? osv.

på leveringssiden står fraktomkostning i stedet for fragtomkostning

Under betaling kan jeg nu se logo for mastercard osv.. de burde også være ved dankort logoet i siden af shoppen, så man kan se det med det samme, når man logger ind

Ja, så kan jeg ikke finde på mere.. det er småting, men rigtig fin shop, kunne godt finde på at handle hos dig :-)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 00:30

Fin Shop!

Men syntes ikke at forsiden en fængende. (I skal lige have kigget på sidebredden på forsiden)

Menupunkt "Designere" er lidt malplaceret. Var det ikke en idé at sætte det nede omkring forside og indkøbskurvens menupunkter er. (Var lige ved at tro at man kunne købe disse designere ;-)

Men alt i alt - brugervenlig og overskuelig! Flot!

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:43

Hej Gitte

Pæn shop.. vi har en del erfaring med scannetshop, og den har brug for en god omgang optimering mod Google. Det er vigtgt at det er på plads fra starten..

Vi har gode erfaringer med scannetshops så send os en mail eller ring så kan vi finde en go Pris.-)

Med venlig hilsen

Peter Kriegbaum

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 12:58

Hej Gitte

Jeg syntes der er kommet mange gode råd allerede, men jeg undrer mig lidt over den store frø i toppen, er det en skandinavisk frø? Den minder utrolig meget om den fra Randers Regnskov og det passer ikke så meget til din tekst, som står ved siden af "Trendy Scandinavian Design" hvilket også er svært at læse og måske ville stå bedre under Aupashop.dk.

Held og lykke med din shop Smile

Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:25

Hej allesammen

1000 tak for jeres svar og for at I har taget jer tid til at kigge på min shop!

Der er kommet nogle rigtigt gode kommentarer og noget at tænke over. En del er allerede rettet og resten vil jeg arbejde på. Selvfølgelig skal logoer for alle betalingskort fremgå - og jeg kan godt se, at forsiden i det hele taget nok skal ændres noget. Med hensyn til søgeoptimering så vil det blive min næste prioritet.

Hilsner Gitte

Aupashop

Gitte Børglum
+45 22 45 55 29
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:45

Det første jeg ser er en stavefejl, og en frø.

"Så er Aupahop endelig åben! For at fejre åbningen tilbyder vi lige nu"

"Aupahop"

Og så får jeg ikke rigtig et klart billede af hvad der sælges, pga. frøen. Navnet giver mig heller ikke indblik i hvad der sælges, så det bør du måske arbejde på.

Når jeg står på startsiden og klikker ind på produkterne, så ændrer billedet sig lidt, og det er stressende og forvirrende, så det burde du få rettet, måske skal du gøre sådan at det kun er skriften der skifter, og ikke et helt nyt billede for hver menu.. Ved ikke om det allerede er sådan?

Nå men jeg håber du kan bruge lidt kritik, for når de småting er rettet, så er det en kanon side.. Held og lykke med dit salg ;)

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:48

Og ja en lille ting mere, når jeg går ind under skærebrædder, så er de øverste produkter bordskånere...

Lidt synd du har haft så travlt med at få siden i luften, og ikke har fået gennemset den for fejl, af nogle friske øjne først.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 18:20

Det eneste jeg kan sætte en finger på er at der er en frø som nok ikk helt passer ind.
Og du har et lidt mere udvidet sortiment.
Kan ikke rigtigt se hvad det er du gerne vil igennem med.

- Dette er nok blevet sagt, men så får du det lige engang mere Geeked

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)