Hej Gitte,
Jeg kan rigtig godt lide dit design, det er flot og overskueligt.
Enig i at du mangler at vise at du tager dankort. måske logoet skulle vøre i toppen af siden i stedet. På forsiden står noget med at rabatten fratrækkes på fakturaen, så lyder det som om, man ikke skal betale nu, men får tilsendt faktura.. Det ville være smart, hvis du fik det lavet, så man kunne se før og efter-rabatten pris på hvert produkt.
Jeg er ikke så vild med opsætningen af din forside, det ser ikke så pænt ud med teksten øverst, det er ligesom det ikke passer til resten. Og de bokse/logoer der er på forsiden virker som om de lidt tilfældigt er havnet hvor de er.
Når man går ind på et produkt synes jeg det er træls, at prisen ikke står ved siden af indkøbskurv knappen.. man skal lede lidt efter prisen.
Man kan se rabatten i kurven, det er fint.. men ville være bedst hvis man kunne se den før, ved produktet.
I kurven står klik på opdater hvis De vil rette antallet.. Synes det var bedre med Du end De, fordi resten af sproget på siden er i en anden stil, fx med smiley på forsiden - og De er lidt gammeldags.
Man kan vælge at få pakket ind - fint, men er det gratis? hvis ja, nævn det-
Der stod fragtfri på forsiden, men nu kan jeg se fragt i kurven, selv om rabatten er blevet trukket fra - så skal jeg måske betale fragt alligevel?
Hvis ikke, nævn det her også.. (fratrækkes din betaling)
Siden med links er tom og derfor unødvendig.
Siden med fortrydelsesret kunne godt være lidt mere detaljeret, fx skriv hvordan jeg skal gøre - skal jeg ringe først? hvornår får jeg mine penge tilbage? Skal jeg selv betale fragten? Skal jeg bare sende den eller vedlægge kopi af faktura? osv.
på leveringssiden står fraktomkostning i stedet for fragtomkostning
Under betaling kan jeg nu se logo for mastercard osv.. de burde også være ved dankort logoet i siden af shoppen, så man kan se det med det samme, når man logger ind
Ja, så kan jeg ikke finde på mere.. det er småting, men rigtig fin shop, kunne godt finde på at handle hos dig :-)