"I dit andet indlæg her på Amino, giver du et ordentligt huk, til hvad du betegner som "uprofessionel og uformel forum" befolket af teenagere" Det var min første oplevelse af siden, som jeg vidst også skrev ovenfor. "Hvis du ikke kan tåle en smule ironi, så drop din nedladende infaldsvinkel" Jeg har bedt admin slette mig igen. Anders |
Et bedre Amino-brainstorm..?
Amino har aldrig, og vil aldrig (tror og håber jeg), blive et sted hvor fakta objektivt fremlægges. Det er en debatgruppe med en stor mængde meget passionerede iværksættere - på godt og ondt. Ind imellem går bølgerne højt, og det er den stil som Martin har valgt, og som vi er mange der er glade for. Det har jo vist sig at passe meget godt til de fleste af os iværksættere :) Med hensyn til de mange tekniske ønsker, må jeg give Tommy ret - dette forum bygger på et stykke standard software, som Martin ikke har nogen praktisk mulighed for at ændre i det omfang der ytres ønsker om her. Det er ikke fordi der er noget galt med de mange ideer - men realistisk set vil de bare ikke blive udført. Personligt er jeg meget godt tilfreds med, at debatten køres i et rimelig simpelt format. Det er, efter min mening, debatten der er vigtig - ikke alle de andre "farverige" faciliteter ... |
Held og lykke med jeres projekter :) Anders |
Nu er det sgu dig der er useriøs og barnlig - at blive ved med at lave indlæg der blot er en smækken med døren og "nu går jeg altså ..." er latterligt. |
Hold venligst de to sider adskilt På forhånd tak Anders |
|
At blande A og B sammen har i denne sammenhæng ingen mening. I og med at jeg har fremsat nogle subjektive holdninger til denne tråds indhold er det vel ikke ensbetydende med at nogle føler ret til at begynde at skrive nedladende indlæg på min private hjemmeside. Jeg er kommet med nogle udspil, som brugerne af dette forum ikke finder konstruktive. Dette kan jeg også, i bakspejlet, godt følge dem i. Jeg var måske lidt for hård, og måske lidt for hurtig på aftrækkeren - jeg beklager hvis jeg har stødt nogle med mine indlæg. Mvh. Anders |
Anders Bare rolig, jeg skal nok holde mig fra din private side, da jeg ikke bryder mig om tonen på din side. Desuden har jeg så meget opdragelse, at jeg ikke kunne drømme om at starte ud i et nyt forum med at nedgøre såvel forum som andre debattørers indlæg. Håber du har mulighed for at vælge "almen dannelse" som tilvalgsfag på dit studie. |
Det var som Tommy nævner en feature jeg muligvis kunne indføre - dog ikke før jeg har fået lidt mere tid og fået mig en ny og stærkere test/legeplads server, som nogen nok har bemærket virker RSS feed''et ikke i skrivende stund - jeg håber dog at have fået liv i det igen i løbet af i aften eller i nat.
En wiki ville også være mulig at lave på trods af at IdealBB er et "færdigt" system, det behøver jo ikke nødvendigvis hænge helt sammen med debatten - det mest væsentlige er bare at det ryger ind under søgefunktionen. En Wiki kræver dog vilje fra folk til at tilføje indhold til den.
Ville være vidunderligt med flere oplysninger - eventuelt kombineret med nogle søgemuligheder i brugerne, ville f.eks. være rart at kunne søge på geografiske kritterier. Dog har Tommy nok ret i at vi ikke skal sætte forhåbningerne op med IdealBB :| |
Hej Anders (hvis du stadig er her) Jeg synes sgu det er ærgerligt du lige skulle falde over et par Aminoer der gik mere efter manden end efter indholdet. Jeg synes dit indlæg var ærligt og ligefrem - jeg er ikke enig i dine meninger og synes det nok var lidt kluntet formuleret - men jeg respekterer dem og har ikke noget imod at du gav luft for dem. Jeg synes det er pinligt for os at nogle herfra har flyttet debatten over på din private side og har flyttet niveauet her på siden en tak nedad ved at forfølge detaljer og ubehagelige kommentarer. Desværre sker det et par gange at nogle lader sig rive med og bliver bidske. Alt godt fremover Karsten |