Hej alle Jeg har et banner: Har du en hjemmeside hvor du vil have lidt reklame så skriv (min 50 personer på siden om dagen) Skriv venligst hvad prisen er ? Mvh Lasse |
Slet ikke nogle ?
Hej alle Jeg har et banner: Har du en hjemmeside hvor du vil have lidt reklame så skriv (min 50 personer på siden om dagen) Skriv venligst hvad prisen er ? Mvh Lasse |
Muligvis interesseret. Hvor meget havde du forestillet dig prisen skulle være? Skriv evt. en privat besked. |
Lige et spørgsmål, hvorfor får du ikke lavet et professionelt banner istedet for det der? |
Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.
Er igang så ? dropper bare det her ? og skriver når det nye er klar |
Det var mere for når man skal klikke på dit banner, så vil jeg hellere klikke på et professionelt end det du har. Udover det, så er det måske slet ikke bannere du skal fokusere på? men mere viral markedsføring? |
Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.
Du kan få den på www.worldnews.dk når du har fået lavet et pænt banner |
Skriv til mig på kim @ dicm.dk (mærk emnet med banner) har en side som snart har nogle ledige pladser :) |
Hvis du fortsat er interesseret i et godt tilbud på annoncering vil jeg da gerne give dig et... Tjek www.indkast.dk og se om det er en side du kunne være interesseret i at annoncere på. Hvis du er interesseret strikker jeg et godt tilbud sammen til dig.
Mvh Kim |