Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøg og bedøm min hjemmeside og få gratis annonce for din virksomhed

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Først og fremmest vil jeg sige jer tak for mange brugebare informationer i tidligere indlæg.

Vi er to iværksættere som har startet en dansk luksus website, som giver de besøgende et indblik i nyeste luksustrends samt en kategori oversigt som giver et nemt og overskueligt overblik over  hvad der er det mest luksuriøse og hvor og hvordan man kan ansakffe sig det.

www.crystle.dk

Vores besøgende er i gns. 7 min. på vores side, så det er ikke så skidt, men vi døjer med en for høj afvisningsprocent. Derfor vil vi gerne hører din mening om vores website og eventuelle tiltag/ændringer vi bør gøre.

Som belønning for din hjælp, tilbyder vi den bedste og mest brugbare tilbagemelding med et gratis 350x200 bannerannonce på vores website www.crystle.dk fra 16.02.2009 -  28.02.2009.

På forhånd tak

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej M.Nyborg

Ja for at være helt ærlig så tænkte jeg først - "okay, hvad går det her ud på" - så kom min næste tanke "ok, de sælger exclusive bærbare" men nej hellr ikke det da jeg havde læst artiklen igennem. Så tænke jeg at jeg måtte gå ind og læse om hvad det her handlede om og så fandt jeg ud af det var et online magasin med exclusive varer.

Jeg synes selve layouted er rigtig flot, og efter jeg fandt ud af hvad det var, nemt og overskueligt - jeg synes dog godt at i på forsiden allerede kan gøre opmærksom på hvad jeres side handler om, så giver det hele meget mere mening fra start.

Jeg læste lige nogle af artiklerne og synes egentlig det virker ret seriøst og spændende. Sælger selv produkter jeg sagtens kunne se omtalt på denne side og vil da helt klart gemme jeres side under foretrukne - jeg tror med en god gang omtale og måske noget markedsføring at dette kunne blive en site man ville gå ind og tjekke for at se "whats inn" og de nye trends.

Så min mening er en flot hjemmeside, gode artikler, godt koncept - mangler lige lidt info om hvad det handler om fra start af så man ikke selv skal ind og lede efter dette - og så gør det måske ikke noget hvis der var et par enkelte artikler mere på forsiden, eller lidt nemme links indtil de seneste 0 artikler eller lignende.

Håber du kan bruge denne kritik til lidt...

PS: Jeg skriver nok til dig på et tidspunkt, da vi er ved at lancerer nogle nye produkter med et sværvægter designer navn indenfor brugskunst kategorien - så kan det jo være man også kunne finde en løsning på noget annonce plads senere hen.

MVH

Bendtsen

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:50
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Det allerbedste du kan gøre er, at få en tilfredshedsanalyse direkte ind på din hjemmeside, så dine kunder direkte og enkelt kan komme med en vurdering. Ikke bare på designet, men også dit produktudvalg, levering, service etc.

Du kan selv vælge dine spørgsmål og bagefter trække en rapport.

Det koster ikke ret meget og er en god investering.

Programmet hedder Analyse4You og kan ses på www.normann-ekegren.dk

Mh

Erling

Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 11:00

Hej Bendtsen

Mange tak for din henvendelse som vi bestemt kan bruge til noget.. Så det er taget til efterretning og vi vil se nærmere på at få rettet op på det.

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig ang. jeres lancering af nye produkter.

Mvh

Martin

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:12

Hej Martin,

Efter et hurtigt kig på jeres hjemmeside savner jeg meget noget personlighed og en klar idé om hvem 'I' er og hvorfor I beskæftiger jer med emnet. Jeg mangler at få en klar holdning til hvad luxus er for jer og dermed om jeg som modtager kan identificere mig med jeres stil og værdiopfattelser.

Ellers en fin side,

Lone

Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 15:25

Hej Erling

Tak for dit link til tilfredshedsanalysen. Det lyder som et rigtig godt redskab, som jeg vil se nærmere på.

Mvh

Martin

Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 15:28

Hej Lone

Tak for din henvendelse. Vi er nu gået i tænke boks med en tekst som kort og godt kan beskrive hvad vi definere som luksus, så læseren kan se om han/hun kan identificere sig med vores værdiopfattelse.

Mvh

Martin

Tilmeldt 30. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Jeg har lavet en test på jer med 50 punkter inden for kategorierne teknik, indhold, målgruppe og design, Det er en test, som vi arbejder med, når vi hurtigt skal kigge sider igennem for en potentiel kunde. Undersøgelsen er en blanding af objektive data og subjektive opfattelser.

I scorer højt på nem navigation.
I har fokusområder, som er hurtig tilgængelige.
Siden er generelt nem at bruge og orientere sig i.
Teknisk kører den som smurt i vores browser og den er hurtig leveret.

Når vi kommer til indhold og målgrupper bliver det mere åbent:
Jeg gætter at siden primært skruet sammen til mænd?
Hvis I også har kvinder som målgruppe har I et problem - de vil have svært ved at forbinde sig med det primære indhold. Men det tror jeg ikke at I har.
Så måske forsiden skulle være tydeligere: Et magasin for mænd. Et magasin for luksusprodukter.
Forsidensannonce henvender sig til kvinder - men skal den overhovedet med her? Hvis jeg var annoncør ville jeg tøve med at sætte en annonce til kvinder ind på denne hjemmeside.
Visse af produkterne for eksempel 'Chokolade' og 'The' har deres primære salg til kvinder.

Så mit spørgsmål er følgende. Er i 100% sikker på jeres valg af målgrupper og i forhold til de kategorier som I tager op?

Det samme spørgsmål vil jeg stille når vi kommer til jeres valg af design - jeres brand. Jeres hoved med logo og tekst virker lidt svag i forhold til de øvrige ambitioner. Som den er sat lidt tilfældigt. Det har ikke den power som man kunne forvente. Det drukner i de meget stærke billeder på resten af siden.
Ordet Crystle er skrevet med en smuk skriveskrift og signalere kvinder, damemagasin og luksus og resten af siden signalerer politik og økonomi.
Det hænger ikke rigtig sammen.
Det tager noget tid inden man finder ud af at indholdet rent faktisk er luksusprodukter. Måske lige lidt for lang tid.
Hvis jeg ledte efter luksusprodukter vil jeg også gerne se en på forsiden.
Artiklerne handler om rige og magtfulde mænd i første blik - i næste om hvordan de de bruger specielle produkter. Er det for sent?
I kan risikere at kvinderne er på vej væk meget hurtigt (måske det er Ok?) Og leder man efter luksus på forsiden kan I også risikere at folk ryger af.

Jeg håber at disse overvejelser er til hjælp?
Mange venlige hilsner Dorte

Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 11:39

Hej Dorte

Tusind tak for din analyse af siden. Den har virkelig ramt plet på os : ) Vi er nu i gang med at rette op på de punkter som du nævner og håber at det kan være med til at gøre det mere overskueligt for vores besøgende hvad siden tilbyder.

Vi håber på at dette kan nedbringe vores afvisningsprocent i nær fremtid og være med til at give os flere besøgende.

Mvh

Martin

Tilmeldt 30. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:43

Selv tak - det glæder mig at I kan bruge det. Held og lykke. bedste hilsner Dorte

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)