Hej Aminoer Først og fremmest vil jeg sige jer tak for mange brugebare informationer i tidligere indlæg. Vi er to iværksættere som har startet en dansk luksus website, som giver de besøgende et indblik i nyeste luksustrends samt en kategori oversigt som giver et nemt og overskueligt overblik over hvad der er det mest luksuriøse og hvor og hvordan man kan ansakffe sig det. Vores besøgende er i gns. 7 min. på vores side, så det er ikke så skidt, men vi døjer med en for høj afvisningsprocent. Derfor vil vi gerne hører din mening om vores website og eventuelle tiltag/ændringer vi bør gøre. Som belønning for din hjælp, tilbyder vi den bedste og mest brugbare tilbagemelding med et gratis 350x200 bannerannonce på vores website www.crystle.dk fra 16.02.2009 - 28.02.2009. På forhånd tak
|
Hej M.Nyborg
Ja for at være helt ærlig så tænkte jeg først - "okay, hvad går det her ud på" - så kom min næste tanke "ok, de sælger exclusive bærbare" men nej hellr ikke det da jeg havde læst artiklen igennem. Så tænke jeg at jeg måtte gå ind og læse om hvad det her handlede om og så fandt jeg ud af det var et online magasin med exclusive varer.
Jeg synes selve layouted er rigtig flot, og efter jeg fandt ud af hvad det var, nemt og overskueligt - jeg synes dog godt at i på forsiden allerede kan gøre opmærksom på hvad jeres side handler om, så giver det hele meget mere mening fra start.
Jeg læste lige nogle af artiklerne og synes egentlig det virker ret seriøst og spændende. Sælger selv produkter jeg sagtens kunne se omtalt på denne side og vil da helt klart gemme jeres side under foretrukne - jeg tror med en god gang omtale og måske noget markedsføring at dette kunne blive en site man ville gå ind og tjekke for at se "whats inn" og de nye trends.
Så min mening er en flot hjemmeside, gode artikler, godt koncept - mangler lige lidt info om hvad det handler om fra start af så man ikke selv skal ind og lede efter dette - og så gør det måske ikke noget hvis der var et par enkelte artikler mere på forsiden, eller lidt nemme links indtil de seneste 0 artikler eller lignende.
Håber du kan bruge denne kritik til lidt...
PS: Jeg skriver nok til dig på et tidspunkt, da vi er ved at lancerer nogle nye produkter med et sværvægter designer navn indenfor brugskunst kategorien - så kan det jo være man også kunne finde en løsning på noget annonce plads senere hen.
MVH
Bendtsen