Hej! Med mellerum kører jeg fra Danmark og ned gennem Europa. I den forbindelse kan jeg ofte tilbyde at medbringe mindre forsendelser til følgende byer/områder: Strækningen: Århus - Hamburg - Bremen - Hannover - Würtzburg (via A7) - Ingolstadt - Innsbruck/Salzburg - Udine/Treviso/Verona. Der kan være tale om mindre forsendelser og i begrænset omfang. Max størrelsen på en forsendelse kan være ca.50x50x50 cm. Næste tur vil være med afgang fra Århus mandag den 2. februar 2009 og med løbende levering gennem Tyskland og Østrig mandag og tirsdag med Norditalien som stop tirsdag/onsdag. Det skal også bemærkes, at det muligvis i meget begrænset omfang, også vil være muligt at få bragt tilsvarende forsendelser retur i den modsatte retning. Med ankomst til Århus fredag den 6. februar 2009. Så har du behov for en personlig levering af din forsendelse, en kort leveringstid samt en meget attraktiv pris, så kontakt mig på nedenstående mail med oplysninger om din konkrete forsendelse, og jeg vil vende tilbage med et tilbud. Mvh. Birger Mail: info@bmchristensen.dk
|
Transport: Danmark-Tyskland-Østrig-Italien
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)