Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nyåbnede webshop ønskes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maya.

Tillykke med din shop. Jeg håber det kommer til at gå godt for dig. Jeg havde på et tidspunkt selv en shop, med tasker, bælter, og andet accessories. Sandt at sige, så solgte jeg ikke ret meget, til tros for at mine prisen var meget billige. Det var ikke kendte mærke jeg solgte. 

Du spørger om dine billeder. Jeg søgte lidt, og kunne fornemme, at det ikke er dig selv, der har taget dine billeder. Hvis jeg var dig, ville jeg lægge 3-4 billeder op, af hvert produkt. Et profilbilled, som du har nu, og så 2-3 med detaljer. Lynlås, knapper, materiale. Derudover ville jeg lave en produkt beskrivelse af tasken, så som 2 indvendige lommer, en til telefon og kreditkort, en til dit og en stor til dat.

Hvis du kunne finde nogle "kendte", der bruger disse tasker, vil det sikkert give noget mere. 

Jeg er ikke så vild med, at du har tilbud på dine produkter, og slet ikke så mange. Her må du måske hellere have, ugens taske og så en gave. F.eks læderfedt, eller noget andet der ikke koster en formue. Sælg dine produkter til den pris du finder bedst, så skal folk nok søge på nettet, om du er billigere end de andre. 

Hvis du gerne vil have eksempler på produktbilleder af tasker, så send mig en PM med info, så skal jeg se om jeg kan finde nogle af de billeder, jeg selv har taget, eller hvis du gerne vil have lidt sparring, kan jeg måske også give et par råd. 

Hilsen Holger

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 10:05

Hej igen.

Kan se at Sandfær, er inde på det samme. Er postet, mens jeg skrev.

Holger

Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:14

Hej Maja

Jeg synes det ser rigtig godt ud. Personligt synes jeg jeres "header", hvor i blander den sort/hvide skyline med de lilla farver fungerer godt! Brugervenligheden er i top og webshop-modulet virker også til punkt og prikke. Prisniveauet vil jeg helst ikke kommentere, da det ikke er det jeg køber mest Smile

Der er lige et par enkelt ting:

1) Hvis jeg var dig ville jeg overveje at ændre overskriften, der idag hedder "Tasker", til "Produkter" da det ikke udelukkende er tasker - og du selv skriver der kommer andre skind- og læderprodukter

2) I boxen nedenunder, der hedder "Info", forstår jeg ikke helt den nederste knap. Den er blank, men linker til samme side som den eneste knap i næsten box, der hedder "Tilmeld nyhedsbrev"  - Den første skal vel bare slettes? Smile

3) Jeg vil, ligesom så mange andre, råde jer til at udvide de nuværende betalingsmuligheder.

Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:49

Hej allesammen.
1000 tak for de mange besvarelser. Skønt at I vil tage jer tid til at give feedback på mit/vores projekt.

Efter jeres feedback har vi helt sikkert nogle ting at få set på bl.a. udvidelse af betalingsmodul, flere billeder + beskrivelse, ændring af forsiden, have ændret overskrift og slettet en boks.

Mht. designet er der delte meninger. Vores hensigt med udsalgs-boksen var at få fokus flyttet på udsalget - at det derfor bryder flowet i designet, som Kevin skrev i starten, er vel bare med til at skabe fokus på vores udsalg. Jeg tror, at vi vil forsøge os med en brugerundersøgelse, som en foreslog.

Igen mange tak for tilbagemeldingerne - skønt med et forum som Amino.

Mvh
Maja Overgård
www.bagintown.dk

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Gentlemen´s Bazaar Skrevet kl. 21:14

Hej Maja

Mit første indtryk er, at jeg gerne vil handle i www.bagintown.dk Big Smile

Jeg synes designet er pænt og overskueligt. Der mangler nogle enkelte  [læg i kurv], f.eks på siden Udsalg ved produktet Athene. Gode billeder,

Jeg mener bestemt I skal tilbyde jeres kunder andre betalings muligheder end Dankort, såsom Visa, MasterCard mm. Min erfaring viser, at over halvdelen af vores kunder betaler med Visa, ligesom flere kunder gerne vil betale via bankoverførelse, så det er måske også en overvejelse hver !

Jeg kunne nemt se mig selv som kunde i din webshop.

De bedste hilsner

Jim Bjerre Andersen

www.shop.gentlemens-bazaar.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)