Hej Maya. Tillykke med din shop. Jeg håber det kommer til at gå godt for dig. Jeg havde på et tidspunkt selv en shop, med tasker, bælter, og andet accessories. Sandt at sige, så solgte jeg ikke ret meget, til tros for at mine prisen var meget billige. Det var ikke kendte mærke jeg solgte. Du spørger om dine billeder. Jeg søgte lidt, og kunne fornemme, at det ikke er dig selv, der har taget dine billeder. Hvis jeg var dig, ville jeg lægge 3-4 billeder op, af hvert produkt. Et profilbilled, som du har nu, og så 2-3 med detaljer. Lynlås, knapper, materiale. Derudover ville jeg lave en produkt beskrivelse af tasken, så som 2 indvendige lommer, en til telefon og kreditkort, en til dit og en stor til dat. Hvis du kunne finde nogle "kendte", der bruger disse tasker, vil det sikkert give noget mere. Jeg er ikke så vild med, at du har tilbud på dine produkter, og slet ikke så mange. Her må du måske hellere have, ugens taske og så en gave. F.eks læderfedt, eller noget andet der ikke koster en formue. Sælg dine produkter til den pris du finder bedst, så skal folk nok søge på nettet, om du er billigere end de andre. Hvis du gerne vil have eksempler på produktbilleder af tasker, så send mig en PM med info, så skal jeg se om jeg kan finde nogle af de billeder, jeg selv har taget, eller hvis du gerne vil have lidt sparring, kan jeg måske også give et par råd. Hilsen Holger |
Hej igen.
Kan se at Sandfær, er inde på det samme. Er postet, mens jeg skrev.
Holger