Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investorer søges.......

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg har lige startet et konsulentfirma. Konceptet lyder på, at hjælpe med implementeringen af medarbejdere (der har været ramt af krise/sorg) tilbage på job igen. Undersøgelser har vist at flere og flere bliver langtidssygemeldt eller siger deres job op, som følge af en dårlig implementering på jobbet efter at have været i krise eller sorg. Dette vil jeg gøre noget ved. Nemlig ved at komme ud som konsulent og rådgive/hjælpe den ramte, kollegaer og virksomheden.
Jeg har fået mange tilkendegivelser fra mennesker der har været i situationen, men har manglet netop denne hjælp.
Dér hvor mit problem er, at jeg har ingen startkapital. Jeg har så mange ideer om markedsføring og hårdt benarbejde ( jeg brænder for dette her), men ingen kapital til at føre det ud i livet. Jeg har været i Go´morgen danmark og Alt for damerne har lavet en artikel, men jeg har brug for at følge op på det og det kan jeg ikke uden kapital. Jeg har bl.a. også fået en stand på HR-messen i Øksnehallen d. 5-6/10.
Derfor søger jeg nu investorer til dette projekt.

Interessede er meget velkomne til at kontakte mig for yderligere information.

Se også mere på : www.peopleconsulting.dk

Mvh.

Maibritt Hansen
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maibritt

Drop investorer, det tror jeg ikke vil være smart eller for den sags skyld muligt.
Tag et taxakørekort og kør i weekenderne eller gå med morgenaviser etc.
Så har du masser af tid til din anden forretning og når du efter 1-2 år kan se om ideen bærer, så kan du altid drosle ned på taxakørslen.

Dbh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også skrue et projekt sammen og søge midler f.eks. under én af socialministeriets puljer. Projektet kunne så skrues sammen, så du udover din egen indtægt også får finansieret et markedsføringsmateriale.

Engang i løbet af efteråret udkommer jeg med en bog "Projekthæftet", som step by step viser dig, hvordan du kan gribe sagen an. Smid en mail, hvis du har mod på det og har brug for lidt sparring - jeg skal nok gøre det gratis indtil du er blevet afhængig af mig .
 
mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du starter med at være på "støtten" kommer du sgu aldrig nogen vejne.
Offentlig bistand er 100% af den onde...

Dbh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 8/14/2005 3:45:28 PM Forfatter: Martin Thorborg Hvis du starter med at være på ''støtten'' kommer du sgu aldrig nogen vejne. Offentlig bistand er 100% af den onde... Dbh Martin

Det er noget vrøvl, Martin.
Hvis du kan løse en opgave, som det offentlige ønsker løst er offentlige puljer (som. feks. socialministeriets) at betragte som en mulig kunde. Det har intet at gøre med at være på støtten, men handler om at kende markedet for sociale projekter.
 
mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
He he he, der ser vi så forskelligt på verden, men fred være med det.

Dbh Martin
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Maibritt,

Jeg er enig med Martin.

Som jeg umiddelbart kan forstå mangler du penge til din egen løn og til markedsføring.

Hvis du vil have en investor til at betale din løn ender det med at blive en meget "dyr" løn. Da jeg startede mit firma op levede jeg af at sælge forskellige abonnementer (lige fra redningstjenester til aviser) over telefonen. Fordelen var, at det var arbejde der kunne laves om aftenen så jeg havde dagstimerne fri til mit projekt. Avissalg kan endda som regel udføres fra hjemmet. Det var hårdt, men i dag skylder jeg ingen noget som helst. Og det er et godt udgangspunkt som selvstændig.

Mht. markedsføring så er det jo nok ikke dyre reklamer på TV2 du skal satse på, men en mere målrettet kontakt til målgruppen. Og den er ikke helt så dyr.

mvh Carsten
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Jeg kunne da godt bruge lidt sparing i noget markedsføring Jeg er ved at starte en engros virksomhed op hvor jeg skal sælge brocher, thehætter, luffer, sutsko i sælskind, problemet er at jeg ikke har så mange penge da jeg er under udd. Jeg ser i øvrigt frem til at se bogen du har skrevet, det lyder som en god guide til sådan en som mig er det muligt at få noget input fra dig til hvordan jeg kan komme videre?
 
Hilsen KAtrine  
 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 8/15/2005 10:30:55 AM Forfatter: kat

Hej Hans

Jeg kunne da godt bruge lidt sparing i noget markedsføring
Hilsen KAtrine 

Hej Katrine
 
Hvis du har brug for sparring til projektudvikling og fundraising, kan du bare ringe - hvis du har brug for sparring på markedsføringsstrategi generelt, tror jeg du er bedre tjent med én af de andre amino''er. Men tjek min hjemmeside - så kan du jo se, om du kan bruge mine kompetencer til noget. www.kjers.com.
 
mvh Hans
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 8/14/2005 11:10:37 PM Forfatter: Martin Thorborg He he he, der ser vi så forskelligt på verden, men fred være med det. Dbh Martin
 
Det er selvfølgelig helt ok at fraskrive sig mulighederne for offentlig støtte, eller for at have "det offentlige" som kunde.
 
Jeg har nu set adskillige virksomheder komme godt igang med et lille skub fra f.eks. EU. Men du har helt ret i, at man ikke skal gøre sig afhængig af et tilskud på længere sigt. De penge, der kommer fra kunderne er langt sundere end de, der kommer fra støtteordninger.
 
mhv Hans
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)