Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find en stavefejl og få 25 % i rabat

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Mange tak for dit svar.

Fejlen er hermed rettet.

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 14:31

Hej igen Rasmus

Sikke en herlig grundighed, du lægger for dagen! En skam, at man ikke kan lægge rabatterne oven i hinanden; så havde du ellers snart et gratis kursus :-)

Dine sidste to kommentarer er taget til efterretning, og fejlene vil ikke længere kunne findes på siden.

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 14:33

Hej Kirsten

Du har fuldkommen ret!

Vi kigger på det. Tak for din tid!

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:04

Jeg har desværre ikke tid til at deltage i legen. Men jeg synes, I burde lade rabatten gå til de, som IKKE kan finde en stavefejl - de har nok mest brug for jeres kurser.

:-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 21:01

Det er korrekt, at det skrives på begge måder afhængig af betydningen (med eller uden bindesteg). Jeg påpegede dog en anden ting ved ordet. Mig bekendt bruger man bogstaver til talbetegnelser op til ti (10). Èn, to, tre, fire, fem, seks, syv, otte, ni, ti, 11, 12 osv...

Jeg mener derfor, at man bør skrive endags i stedet for 1-dags. Men whatever. Stick out tongue

Jeg siger tak for rabatten. Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 09:23

Hej Anette

Det er en rigtig fin pointe, som vi faktisk også overvejede som en mulighed.

Vores kurser er dog meget andet end blot retskrivningskurser. Faktisk er det kun ét af vores 12 kurser, nemlig Skriv bedre - korrekt dansk, der beskæftiger sig med at skrive mere fejlfrit. Det ville derfor sende et forkert signal, tænkte vi.

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 09:28

Hej Rasmus

Tak for din kommentar. Du har 100 % ret!

Vi har har besluttet at bøje reglerne for at give læseren overblik. Personligt bryder jeg mig ikke om at se annoncer, hvor man bevidst deler ord, der skal skrives sammen. Men jeg forstår godt, hvorfor man gør det. Vi har med andre ord forsøgt at lette formidlingen ved at bryde reglerne Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:47

Den med at tal op til 10 skal skrives som bogstaver, den er i hvert fald lige i øjet!

Ellers en flot hjemmeside btw! Har ikke lige kunnet finde andre fejl end de ovenfor beskrevne ;-)

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:56

På http://aroskurser.dk/korrektkomma-ogdeandretegn/ står der "Kurset afveksler mellem undervisning, diskussioner, gruppeøvelser og selvstændige skriveøvelser" - skal det ikke bare være "veksler"? Jeg har i hvert fald aldrig hørt "at afveksle", men det kan godt være det bare er mig. :-)

~
Anja

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 11:20

Hej Anja

Tak for din kommentar!

Den er virkelig pinlig, og det bliver ikke meget bedre af, at det faktisk er mig selv, der har skrevet den omtalte tekst Sad Den slags gør ondt at læse ...

Ha' en god dag!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)