Jeg har idag haft en meget interessant samtale med min bank, som fortalte at jeg skal have en godkendelse hvis jeg skulle tage betaling fra wesites, hvilket er fair nok.
...Men hvem skal godkende det?
Og endnu vigtigere, skal man også have en godkendelse hvis det drejer sig om, at man er affiliate og sender folk videre til en anden's salespage?
Måske er det are nemmere at spørge til hvad og hvornår og hvordan skal man have tilladelse indenfor internet marketing?
Jeg kunne forestille mig at dig og din bank har talt forbi hinanden... i så fald, har din bank dame/mand nok snakket om at man skal godkendes af pbs, før at man kan modtage betaling med Dankort, visa osv.. osv... på sin hjemmeside.
Som affiliate partner modtager man betalingen via check eller alm. bank overførelse.
Jeg er med på tanken fra ovenstående indlæg fra Paw - Tror der har været en form for misforståelse, idet du ikke skal godkendes for at tage imod betalinger for affiliateaftaler - ikke af banken ihvertfald... De eneste du skal godkendes af, er af det affiliatefirma du ansøger om medlemsskab hos.
Ud fra det du skriver så er det nok ekstremt sandsynligt at jeg har misforstået hvad hun sagde, og muligvis også omvendt. Hun indrømmede i det mindste at hun ikke kendte til ting som internethandel.