Hej alle sammen!
Jeg bliver nødt til, at sparke liv i denne tråd igen - for der er noget jeg simpelthen ikke forstår 
Flere gange på Amino har jeg læst, at en 301 redirect er det rigtige mht. SEO ved pegning af et domæne. Ja, Mikkel deMib Svendsen slår fx dette fast med jævne mellemrum 
Men hvordan i alverden kan det være, at det er så svært at finde 301 redirect "knappen" ved udbyderne? Hvor er den henne? Når jeg søger lidt på diverse udbyderes hjemmesider i fx USA, så kan jeg nemlig se, at der ER en "knap". Her kan man vælge at klikke på 301 redirect eller 302 redirect 
Herhjemme står der "forward" - og ikke om det er 301 eller 302 redirect. Og søger man "301 redirect" på udbydernes hjemmesider, så får man intet svar. Det er som om, at begrebet 301 redirect slet ikke findes hos udbyderne i Danmark 
Nu nævnes og anbefales gratisdns.dk meget her på Amino. Men sig mig: Kan man virkelig ikke lave en 301 redirect hos gratisdns.dk? De fleste må da være interesseret i, at få en 301 redirect på et domæne med fx bindestreg, som skal lede permanent hen til det primære domæne uden bindestreg? Og dette uden at blive straffet i Google 
Har jeg misforstået noget