Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside + SEO

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode svar

Umiddelbart lyder det til at valgmulighed 1 er den mindst attraktive.. mens både 2 og 3 kan være gode, hvis leverandøren er den rette... Jeg er ikke programmør, og kun "lettere øvet" i Adwords/SEO, så det kan umiddelbart være svært at vælge den rette løsning.

Kunne løsningen ikke være at kombinere opgaven, således at opgaven lyder på opsætning af hjemmesiden (efter nærmere beskrivelse), kombineret med f.eks 3-10 udvalgte søgeord skal opnå en bestemt googleplacering indenfor x-antal måneder?

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:53

Jeg vil råde dig til at splitte opgaven op, finde en udvikler du kan lide samt en seo mand du kan lide.

Ofte siger mange udvikeler at de er gode til seo, ofte kan de lidt, men ikke gå i dybden.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:46

Jeg er enig med Niklas. Vi har nogle super dygtige programmører som har nogenlunde fod på søgemanskine optimeringen (sådan i forhold til de mest gængse elementer), men de er ikke eksperter og det bliver de heller ikke. Der vil simpelthen komme til at gå for meget tid med initiel research samt fortsat at skulle holde sig opdaterer på området, til at det ville kunne betale sig.

Så rådet må være, finde to eksperter frem for en som er ekspert i to ting. Da sidstnævnte nærmest er ikke eksisterende.

Selv hvis du skulle finde en tilhørende denne meget sjældne race, så vil vedkommende garanteret været så frygtelig dyr at det ikke er menneskeligt mulig at betale for timerne. (og hvis du finder en som ikke koster en bondegård, så tror jeg du skal tage "ekspert" med et gran salt).

Mvh Peder

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:11

Mikkel deMib Svendsen:

Du skal normalt regne med, at jo mere du bruger på dit CMS - jo mere skal du bruge på SEO :)
Jeg har stadig til gode at se det danske webbureau der faktisk ved ligeså meget om SEO som de bilder kunderne ind ...

Så vil jeg tro, at du har set det nu Wink

Eks. Vores Content mangagement System, SEO-CMS  har placeret iMARKETING (der kører på SEO-CMS) øverst i søgeresultaterne ud af 167.000 resultater - uden at vi har gjort noget ekstraordinært - på søgefrasen AdWords Annoncer:

http://www.google.com/search?q=AdWords+Annoncer&ie=ISO-8859-1&hl=da&btnG=Google-s%F8gning&lr=

Og dette til trods for at vi på SEO-CMS faktisk fortæller, at CMS systemet ikke gør det alene. 

Eller www.EspressoGuiden.dk, der lige nu ligger nr. 7 ud af  53.100.000 ved søgning på Espresso (her her vi gjort noget for placeringen).

http://www.google.com/search?hl=da&q=espresso&lr

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:54

Den slags simplificeringer er i højere grad med til at fastholde mit syn på den sag end det modsatte

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 13:31

Hej Globus..

Vi ikke verdensmester i webdesign men vi kan da skrue en rigtigt pæn side sammen til dig.. eller en opgradering.. og så give den en ordenlig omgang Google optimering..

Må jeg sende dig en mail med lidt gode priser?

Hilsen

Peter Kriegbaum

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 14:09

Hej Peter

Du er meget velkommen til at sende nogle gode priser, og så tager vi den derfra.

Flere muligheder er under overvejelse, men pt. er alle muligheder åbne  

Du kan poste her, eller sende en PM

Mvh Globus

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)