Mit pis er i kog - så simpelt kan det siges. Gratisdns.dk har i dag lanceret en ny service, hvor de tilbyder at betale for ens .dk domæne. I stedet for som normalt at skrive det som en nyhed på forsiden og sende én emal om det, så valgte de at sende en email for alle .dk domæner man har hos dem. Jeg har, på vegne af bl.a. kunder, ca 100 domæner hos dem - hvilket var lig med lidt over 100 individuelle emails fra dem. Fuldstændigt grotesk så poppede der mails ind hvert 2. minut med samme latterlige tilbud. Når folk så klager på deres forum, opfører de sig samtidigt barnlige og arrogante på deres vanlige facon: http://forum.gratisdns.dk/gratisdns-support/fr-mails-fra-gratisdns-til-domner-jeg-ikke-ejer/msg39784/?topicseen Er jeg den eneste som sidder med tanken, at det er at gå alt alt alt for vidt i sit salgsarbejde? Deres forretningsbetingelser siger intet om udsendelse af tilbud, og selvom jeg skulle have klikket af under bestilling at de må sende mig tilbud, så er det her grotesk. |
communication expert:Mit pis er i kog - så simpelt kan det siges.
Du har ret, det er ikke så fikst. I mailen står dog:
GRATISDNS:Bemærk at det ikke er noget du skal gøre, men noget du kan vælge at gøre, det er IKKE et krav at vi skal være betaler for dit .dk domæne for at du skal benytte vores GratisDNS.dk service, men et SERVICE TILBUD til vores kunder som måtte ønske denne service.
Jeg ved ikke helt hvordan man skal gribe det an. Det kunne laves bedre men igen er det vist stadig det bedste til prisen. Vi har vel efterhånden lært at vi ikke får de mest velformulerede mails fra GratisDNS men at det til gengæld er et system der virker.