Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oscommerce "programmør" søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis der er nogen der har en oscommerce meget kompetent person i kender så vil jeg meget gerne høre nærmere. Jeg skal have lavet en shop og opgaven er at sætte alt fra moms, lande, hendelsbetingelser, design og så videre op. Jeg har ikke lyst til at opfinde den dybe tallerken - der må være nogle der har oprettet mange flotte shops i forvejen som kan cut''n paste betingelser og alle standart ting over i min butik så det kun er designet og produkterne der skal ind.

Vedkommende skal have styr på at lægge contributions ind, som f.eks. multishop, java menu, installation af templates og så videre og så videre.

Shoppen skal have produkter som f.eks gadgets og elektronik.

Mvh

Thorsson

www.aupairs.dk skandinaviens førende au pair site!

Gratis Au Pair service! Au pair – Ung i huset – Rengøringshjælp – find eller tilbyd:

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 17:48
Hej Thorsson

Jeg vil gerne hører mere om opgaven.

Jeg har i mit firma fokus på oscommerceløsninger, jeg har bl.a. været med ind over www.miniaturehuset.dk http://concernia.dk/oscommerce_st/catalog/ www.con-wear.dk m.fl.

Du kan kontakte mig på jrc@laika-it.dk - Aminorabat gives selvfølgelig

Med venlig hilsen

Johnny R. Christensen

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 14:22
Hej,

Vi laver mange professionelle løsninger i OScommerce.

Se på www.togidata.dk og til en meget fornuftig pris. Du er velkommen til at kontakteos.

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:58
Hej jeg har lige startet firma, og har et bredt kendskab til oscommerce. Jeg kan hjælpe med installation til rimelig pris. Endvidere kan jeg tilbyde den i rigtigt flot design. Prisfor installation 1599,00 ekskl. moms.

Jeg kan tilbyde proffesionelt design for DKK 2599,00

Har det interesse kan du kontakte mig.

Med venlig hilsen

Christian Langhoff

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)