Jeg var ved at gennemgå links i div. linksamlinger og faldt over http://evonax.com/ ... Jeg tænkte først: Jøsses Marie, er denne linksamling SÅ dårlig, at en gescfæft der gik ned i 2003 stadig ligger som et link!! Jeg klikkede lidt, bare for at bekræfte at siden var loooooong gone. Men vupti: "Evonax åbner den 1/9-2006"... Er der nogen der kender lidt mere til denne historie, for jeg blev da helt nysgerrig? // Morten www.PresCitronen.dk - kioskudbringning lige til døren, indenfor 45 minutter. |
evonax.com ser ud til at være tilbage
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Projektleder hos webbureauet Siege
|
|
Jeg ved godt at gode domainenavne ikke just hænger på træerne mere, men jeg finder det uheldigt at bruge et gammelt navn (brand), også selvom man har tiltængt noget nyt med sitet. Jeg var godt klar over at det var tidligere pizza a la Justeat, men jeg googlere den alligevel. Pt. ligger dette nr. 1: http://www.hoerup.dk/restaurant/archives/evonax_pizza.php hvilket er anmeldelser af evonax og det er ikke alle der er jublende positive... Naturligvis kan det nye, men noget SEO overhale disse anmeldelser. >>Ifølge folk, der kender folk, skal det bruges til noget, der ikke relaterer til hvad Evonax tidligere var. ;) Ved du hvad det så skal bruges til? (da det starter op om 2½ måned er det naturligvis nok med bare et hint, det behøver ikke være en fuldstændig beskrivelse af det nye:) // Morten www.PresCitronen.dk - kioskudbringning lige til døren, indenfor 45 minutter. |
Jeg ved desværre ikke konkret hvad det skal bruges til - jeg har mine informationer fra venner hos just-eat, der som nævnt har haft noget med Evonax at gøre engang. :) |
Hej Morten, Jeg ejede evonax og vi solgte rigtigt nok aktiviteter til Just-Eat da vores originale forretningsmodel ikke kunne gennemfoeres. Sidenhen (faktisk her i foraaret 2006) har Poul fra Proshop spurgt om ikke han kunne faa domainet – Og det kunne han da godt :-) ...Og det er korrekt at han vil lave noget helt andet en evonax pizza delivery! Hygge.. Dennis R. Mortensen |
Hej Dennis! Efter en dejlig ferie i Italien (Jesolo, Venedi og Bologna) så er det rigtig godt lige at se fakta fra bagmanden selv. Så stopper alle speklulationer, og jeg er sikker på at Poul har foretaget sig et rigtig godt køb, dels grundet den fortsatte nysgerrighed vedrørende navnet og dels fordi domainet allerede har en fin porttin linkjuice:) Må man spørge hvad en innovator som dig pt. har gang i og hvad Poul har planer om (fuld forståelse for at du ikke røber sidstnævntes)? Vh. Morten www.PresCitronen.dk - Kioskudbringning indenfor 45 minutter |
Hej Morten, Vi er glade for at se den Interesse der har været omkring Evonax.com. Dennis har ret - Poul skaffede dem hjem til os, da navnet er genialt når det også skal bruges lidt uden for fyn ;-) Domænerne og vores navnepatent er dog ejet af de nye investorer bag Evonax a/s og vi er alt i alt ved at være klar til at gå i drift. Vores planer er at strukturer data og sælge det, så det eneste der har med Pizza at gøre, er den jeg spiser nu ;-) Kan i hygge jer, Kasper |
Hej Kasper, Det glæder mig at I er på banen! Og jeg kan kun give dig ret i at navnet er homogent, på den måde, at det kan bruges world wide - plus at det allerede har en del links til sig, som kun er et plus for søgemaskinerne... Held og lykke med opstarten! // Morten www.PresCitronen.dk - kioskudbringning lige til døren, indenfor 45 minutter. |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)