Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på link site

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 06:17

Ærligt, så synes jeg ikke farvevalget er så inspirerende, men det er muligvis blot mig der foretrækker lyse farver... Ellers held og lykke med siden...

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 07:57

Opbygningen af siden virker fint på mig. Jeg kan godt lide fremstillingen af det enkelte firma, når man trykker på et firmanavn.

Jeg er heller ikke vild med farverne, de er lidt for pastel for mig, men smag og behag.

Siden mangler stadig mange informationer, før jeg ville bruge den. Jeg er ikke så vild med, at man ikke selv kan søge på et tilbud. Jeg får lidt fornemmelsen af, når jeg klikker ind på f.eks. "Vind", og der kun er 1 firma repræsenteret, at I manuelt søger firmaerne, og så ville jeg ikke have den store tiltro til, at I finder de bedste tilbud. Der skulle gerne være flere 100 firmaer repræsenteret, og det kan kun ske (efter min uprofessionelle vurdering) ved søgerobotter af en eller anden slags. Det er der sikkert mange andre herinde, der ved en hel del mere om end jeg.

Jeg ville nok vælge at usynliggøre de tomme menupunkter, hvis de er tomme i længere tid.

Der er ingen kontaktinfo på siden, bortset fra en e-mail i footeren. Jeg mangler meget en viden om, hvem der står bag virksomheden - jeg ville betænke mig på at bruge en side, hvor bagmændene/selskabet er anonymt.

Konklusion. En side med et godt navn, godt overblik og super tilgængelighed. Pastelfarvet og mangelfuld i indhold og muligheder.

Held og lykke med siden :)

Mh

Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)