Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Clipart?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

Tjaaa.. jeg har ikke så meget at tilbyde.. men vil høre om der er nogle herinde der har sider med cliparts man kan købe til brug i anoncer på nettet?

 

Jeg ved at forumet er spækket med gode grafikere? Mon der er nogle af dem (jer) der også sælger cliparts?

 

på forhånd tak

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
nu ved jeg ikke hvad du præcist mener med cliparts, men et godt sted at finde billeder, ikoner og andet i samme boldgade er www.istockphoto.com det er forholdsvis billigt, men husk at sætte dig ind i de regler der er.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, tror du vil få mere ud af os, hvis du beskrev hvad du mere præsict manglede. Hvilket tema, om det skal være en serie og stilen det skal køres i?

Men ellers så kender jeg en god tegner som hedder Thomas, du kan fange ham på magicink@mail.magicink.dk - og husk da lige at hilse fra Jesper Skov :P

// Jesper Skov

 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm..

Ved ikke lige hvad cliparts er for noget, men hvis der er tale om noget grafisk eller andet opstilning af en annonce, så er du velkommen til at sende mig en PM, og jeg skal give dig en god amino-pris ;) ..



God sommer til dig, og alle jer andre.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Cliparts er normalt en betegnelse man bruger til små billeder, ofte gif filer. De ses blandt andet i mange office programmer, hvor man kan sidde en helt masse små cliparts/billeder ind.

 

Så det jeg egentlig tror hun søger er en helt masse små tegninger, hvis det er tilfældet findes der rigtig mange cliparts cd''er med flere tusinder af dem på.

F.eks. http://www.engrospriser.dk/product.asp?product=42&sub=1&page=1 ( 15.000 stk :) )

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

Tak for jeres svar! :-)

 

Ja det var billeder/tegninger/grafik jeg tænkte på evt. i vector...

Sådan nogle mange kan bruge i avisannoncer...

Martin tak for linket, det var noget af en sending.

I mellemtiden er jeg stødt på SXC

Er der mon nogen af jer det kender til sider ala www.sxc.hu blot med vectorgrafik?
Sxc er et super godt sted at finde fotos til hjemmesiden. Hvis ikke i allerede er medlem der så kan det varmt anbefales! De fleste af billederne kan man bruge som man lyster og det koster ikke en krone, blot personerne lige får et tak med på vejen (betingelserne står agivet ud for hver enkelte foto). Alle billederne bliver godhendet af administartorerne inden den bliver lagt op på siden, så kun de bedste af slagsen kommer på siden.
Jeg tænkte om der måske fandtes sådan et sted for vectorgafik? Det ville jo være endnu bedre end at skulle købe sig til dem :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
der ligger rigtig mange vector billeder på www.istockphoto.com dog ikke gratis men de koster mellem 1-5 dollars, hvilket nærmest ikke kan betegnes som penge hvis de skal bruges i en annonce.

Jeg kender sxc.hu men jeg synes mange af billederne bærer præg af det er amatør fotografer, hvis man ser dem i forhold til de billeder der ligger på f.eks. istockphoto
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)