Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cd/DVD engros

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger hjælp til at finde en leverandør, importør, engros af cd/dvd medierSmile

Nogen som ved hvor jeg kan finde disse henne? Har søgt i timevis på nettet, men har kun fundet de "sædvanlige" butikker hvor de koster kassen.Tongue Tied

mvh.

MNH

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:14

hvad er kassen ?

Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 22:21

Det er når de koster over 1,2 kr. for cd og over 3 kr. for dvd.

De medier som jeg søger skal helst være printable og gerne i en kvalitet såsom Taiyo Yuden, da der er tale om billeder som skal gemmes på dem.

mvh.

MNH

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:24

hvad med 2 kr ?

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:28

2 kr. for hvad?

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:33
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 22:34

Ja 2 kr. for hvad?

Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 22:35

Hvilket fabrikat ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:40

Hej

Man kan ikke købe cd/dvd'er engros i Danmark til disse penge - brændbare medier er i dag pålagt copy dan afgift - jeg kan ikke huske hvor meget det er, men det er en forholdsmæssig afgift i forhold til kapaciteten på mediet.

Hvis det er til privat forbrug kan du jo købe medierne udenfor landets grænser, selvom dette reelt ikke er lovligt, Hvis du skal bruge dem til erhvervsmæssigt brug kan man blive frataget at betale afgiften, men det kræver du holder nøje regnskab med dit forbrug/indkøb, dernæst skal en årlig registrering/indberetning finde sted.

Det er ikke bare sådan at købe/sælge disse lovligt i Danmark dsværre - og det er også derfor disse koster hvad de koster i butikkerne, da disse 100% er pålagt denne afgift - da de er myntet på salg til private. Så det er altså ikke butikkerne der skummer fløden med de priser de har.

Ved efterhånden ikke hvem der sælger disse, da det er et svært marked - men jeg ved det gamle ODS Scandinavia som er gået konkours handlede med disse, og ved at mange medarbejdere er gået over og arbejde for Dicentia - måske de ved hvor man kan finde sådanne medier til en god penge.

MVH

Bendtsen

Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 22:48

Hej Bendtsen

Det lyder desværre ikke så godt, men det er erhversmæssigt jeg skulle bruge dem og har også oprettet en Copydan aftale så jeg bliver frataget denne afgift, trist det er sådan når man har et mindre firma i DK.

Tak for svaret

MNH

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)