Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Orza.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

jeg har brug for lidt hjælp angående oprettelse af en erhvervs-internet-forbindelse og har søgt rundt på nettet og amino for at finde de bedste tilbud og er faldet over www.orza.dk og ville i den forbindelse hører om jeres erfaringer med dette selskab.?

Hvis I har kendskab til andre udbydere som yder en god forbindelse må I meget gerne smide et indlæg i debatten

Skal forresten lige med at min virksomhed er placeret i 2620 Albertlund, bare lige for en god ordens skyld.

- Blach

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:49
Så vidt jeg ved har Orza endnu ikke et fungerende produkt, og det har været under opsejling længe - også under et andet firmanavn. Jeg har ikke selv nogen erfaringer med det, men baseret på al det materiale der ligger på nettet om Orza og manden bag, Basse Bergqvist, vil jeg ikke råde dig til at involvere dig i det før der kommer nogen succeshistorier frem.

Prøv eventuelt selv at google efter Basse Bergqvist eller Orza, der er mange timers læsning.

Jeg har selv ADSL fra Cybercity, et generelt stabilt produkt, men en kanon dårlig kundeservice og en ret så underlig prisstruktur - jeg kan derfor ikke anbefale det (hvilket jeg ellers har gjort til folk før i tiden). Det er dog et privatabonnement, så vidt jeg ved er kundeservicen bedre til erhverv.
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:18
Som Sune også nævner, er Orza indtil videre en fis i en hornlygte. Basse lover meget men indtil videre er det minimalt hvad han rent faktisk har holdt.

På kontoret har vi en erhvervs-DSL-linje fra TDC, som vi er utroligt tilfredse med. Vi har sammenlagt haft nedetid ca. to gange på de over to år vi  har haft kontoret, og hver gang har supporten været utroligt professionelle og hjælpsomme. De ringer rent faktisk tilbage som lovet. :)

Personligt har jeg pt en 8 Mbit linje fra cph-metronet.dk, som jeg indtil videre er ganske tilfreds med. Desuden har jeg hørt en del godt om fullrate.dk. Til erhverv vil jeg dog til hver en tid stadig anbefale TDC. :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:39
Lige en bemærkning mhs. til Fullrate så kender jeg en der driver virksomhed i Kbh, da han henvendte sig til dem for at få en linje meldte de klart ud at de ikke var gearet til erhverv endnu - hvad der helt præcis ligger bag sådan en udmelding ved jeg ikke, men det er dog værd at tage i betragtning.
Jeg finder det dog fornemt at de melder ærligt ud i stedet for at rage til sig af kunder.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:43
Dato: 6/13/2006 11:39:10 AM
Forfatter: Sune Christesen
Lige en bemærkning mhs. til Fullrate så kender jeg en der driver virksomhed i Kbh, da han henvendte sig til dem for at få en linje meldte de klart ud at de ikke var gearet til erhverv endnu - hvad der helt præcis ligger bag sådan en udmelding ved jeg ikke, men det er dog værd at tage i betragtning.
Jeg finder det dog fornemt at de melder ærligt ud i stedet for at rage til sig af kunder.

Jeg er helt enig, hellere en klar udmelding end at de tager chancen og kunden står med lorten når linjen er nede. :)
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:59
Til ADSL forbindelser kan jeg anbefale TeleDanmark, til fiber m.v. kan jeg anbefale Webpartner.dk

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:25
jeg vil godt sige en lille kommentar...

jeg ved godt at bassemanden har store visioner og at det kan diskuteres om det er større end teknologien kan klare i dk.

Dog vil jeg sige at det er positivt at han prøver at skaffe disse produkter til dk.  mange har sagt at han ikke har aftaler med nogle af de firmaer som har skriver om i sine nyhedsbrev, men hvis man kigger lidt dybere ned i leverandørerne til Orza.dk så har de et samarbejde med Basse og  som det ser faktisk ud som om de kommer videre et produkt.

Jeg synes vi alle sammen skal håbe på Basse kan leverer det han siger, og hvis det ikke lykkes denne gang så ved vi allesammen han prøver igen,  Så basse GO 4 IT!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)