Koster det penge at have pdf-filer liggende på sin hjemmeside?
Jeg tænker på om man skal betale en eller anden form for Licens til adobe, eller om alle kan have benytte formatet og have filerne liggende i formatet uden beregning? der finder jo efterhånden en del programmer der kan lave PDF''er
Det er selvfølgelig i erhversøjemed jeg har i tankerne.
Koster det penge at have pdf-filer liggende på sin hjemmeside?
Jeg tænker på om man skal betale en eller anden form for Licens til adobe, eller om alle kan have benytte formatet og have filerne liggende i formatet uden beregning? der finder jo efterhånden en del programmer der kan lave PDF''er
Det er aldeles kvit og frit at gøre brug af PDF''er til tekster på websites, så kom endelig i gang med skriveriet. :)
tak for det... så var det nok derfor jeg ikke kunne finde nogle priser nogen steder! *G*
tak for svar!
ps.. vil da bare lige sige at Amino er et super sted!!! jeg sidder og arbejder på opstart af firma og Amino er simpelthen bare suveræn!!! Mange af jer har hjulpet mig enormt meget! Forhåbentlig kommer jeg til at "betale tilbage" når jeg selv er blevet lidt mere erfaren!
tak for det... så var det nok derfor jeg ikke kunne finde nogle priser nogen steder! *G*
Det kunne man godt forestille sig. ;)
ps.. vil da bare lige sige at Amino er et super sted!!! jeg sidder og arbejder på opstart af firma og Amino er simpelthen bare suveræn!!! Mange af jer har hjulpet mig enormt meget! Forhåbentlig kommer jeg til at 'betale tilbage' når jeg selv er blevet lidt mere erfaren!
Du er skam godt i gang - dit spørgsmål vil uden tvivl give værdifuld information til andre, der måtte falde over det (både konkret mht. PDF'er på websites, men også mere overordnet omkring licenser m.v.), så hold dig endelig ikke tilbage når du bliver i tvivl om noget. :)