Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koster det noget at hoste pdf-filer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Koster det penge at have pdf-filer liggende på sin hjemmeside?

Jeg tænker på om man skal betale en eller anden form for Licens til adobe, eller om alle kan have benytte formatet og have filerne liggende i formatet uden beregning? der finder jo efterhånden en del programmer der kan lave PDF''er

Det er selvfølgelig i erhversøjemed jeg har i tankerne.

På forhånd tak

Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:00
Dato: 6/13/2006 10:18:13 AM
Forfatter:Rollike

Koster det penge at have pdf-filer liggende på sin hjemmeside?

Jeg tænker på om man skal betale en eller anden form for Licens til adobe, eller om alle kan have benytte formatet og have filerne liggende i formatet uden beregning? der finder jo efterhånden en del programmer der kan lave PDF''er

Det er aldeles kvit og frit at gøre brug af PDF''er til tekster på websites, så kom endelig i gang med skriveriet. :)
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:28
tak for det... så var det nok derfor jeg ikke kunne finde nogle priser nogen steder! *G*

tak for svar!

ps.. vil da bare lige sige at Amino er et super sted!!! jeg sidder og arbejder på opstart af firma og Amino er simpelthen bare suveræn!!! Mange af jer har hjulpet mig enormt meget! Forhåbentlig kommer jeg til at "betale tilbage" når jeg selv er blevet lidt mere erfaren!

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:46
Dato: 6/13/2006 11:28:02 AM
Forfatter: Rollike

tak for det... så var det nok derfor jeg ikke kunne finde nogle priser nogen steder! *G*

Det kunne man godt forestille sig. ;)

ps.. vil da bare lige sige at Amino er et super sted!!! jeg sidder og arbejder på opstart af firma og Amino er simpelthen bare suveræn!!! Mange af jer har hjulpet mig enormt meget! Forhåbentlig kommer jeg til at 'betale tilbage' når jeg selv er blevet lidt mere erfaren!

Du er skam godt i gang - dit spørgsmål vil uden tvivl give værdifuld information til andre, der måtte falde over det (både konkret mht. PDF'er på websites, men også mere overordnet omkring licenser m.v.), så hold dig endelig ikke tilbage når du bliver i tvivl om noget. :)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)