Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbrede sin butik?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige startet en webshop kaldet Shirtfreak.dk,
jeg ville høre om der var nogle af jer der havde nogle gode metoder til at udbrede siden hvilket jo kan være svært når man lige er startet.

Håber der er nogle der har nogle idéer :-)

Ejer af Loveshirt.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan jo starte med at optimere siden til Google med de søgeord du gerne vil findes på..:-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:17

Sjove t-shirts Big Smile

Nu, hvor du i forvejen gør det på Facebook, så opret en "side" i tillæg til din gruppe. Der er på nettet lidt diskussion om hvilken type, som gør sig bedst til kommercielle formål, sider eller grupper, det er lidt 50/50 alt efter hvilke muligheder, man går efter. Jeg har valgt at lave en side fremfor en gruppe - ihvertfald på nuværende tidspunkt.

Under alle omstændigheder, så prøv med lidt Facebook annoncer.

Venlig hilsen
Ole

ps. der er lidt knas med links i toplinien, fx for at finde "logoer" t-shirts, jeg synes ikke at den skifter indhold....

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:55

Først: du har et problem med æøå i din FAQ side.

Og så studsede jeg over denne passus:

Fortrydelsesret
Lovgivningsmagten udelukker en fortrydelse af varer som blev produceret efter specielle ønsker. Dvs. kan du ikke passe, eller kan du ikke lide produktet kan det ikke byttes. Vi håber du forstår, fordi hos os bliver alle shirts produceret efter bestillingerne

Så specielle er dine varer altså ikke, godt nok kan man vælge mellem mange kombinationer, men den tror jeg altså ikke holder i praksis.

I modsætning til en af dine kolleger, som med rette kunne gøre det, men alligevel tilbyder fuld returret:: http://www.unishirt.dk/

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Har kigget lidt på din side, og har forstået at du køber en masse t-shirt's og så får trykt det som kunden ønsker osv,???

For så vil jeg sige at du ikke er den eneste med sådan en shop. Så det du skal gøre er at du skal skille dig ud fra mængden, måske med en speciel slags shirts eller tryk, som ikke fåes andre steder.

Og så måske tænke på markedsføringen, du kunne jo optimere søgemaskinen, annoncer i diverse blade, Facebook? Måske få nogle til at skrive om din shop i et blad eller på en side? Give den en anmeddelse på diverse sider Smile

Håber hjælper.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:36

Der er ingen tvivl om søgemaskine optimering er en rigtig god ide!

Men med din målgruppe, tror jeg også det ville give god mening at få lavet en række fede flash bannere. Vælge en række relevante sites ud, der beskæftiger sig med den gruppe, og så starte med nogle mindre kampagner på værd site, så du kan måle hvilke der giver den største effekt, ud fra hvad du betaler. 

Hvis det har interesse, så smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk... Vi kan både udvikle flash bannere, samt hjælpe dig med hvilke sites du skal placerer dem på.

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)