Hej Jeg har lige startet en webshop kaldet Shirtfreak.dk, Håber der er nogle der har nogle idéer :-) |
Du kan jo starte med at optimere siden til Google med de søgeord du gerne vil findes på..:-)
Hej Jeg har lige startet en webshop kaldet Shirtfreak.dk, Håber der er nogle der har nogle idéer :-) |
Ejer af Loveshirt.dk
Du kan jo starte med at optimere siden til Google med de søgeord du gerne vil findes på..:-) |
Sjove t-shirts Nu, hvor du i forvejen gør det på Facebook, så opret en "side" i tillæg til din gruppe. Der er på nettet lidt diskussion om hvilken type, som gør sig bedst til kommercielle formål, sider eller grupper, det er lidt 50/50 alt efter hvilke muligheder, man går efter. Jeg har valgt at lave en side fremfor en gruppe - ihvertfald på nuværende tidspunkt. Under alle omstændigheder, så prøv med lidt Facebook annoncer. Venlig hilsen ps. der er lidt knas med links i toplinien, fx for at finde "logoer" t-shirts, jeg synes ikke at den skifter indhold.... |
Først: du har et problem med æøå i din FAQ side. Og så studsede jeg over denne passus: Fortrydelsesret
I modsætning til en af dine kolleger, som med rette kunne gøre det, men alligevel tilbyder fuld returret:: http://www.unishirt.dk/ |
Hejsa. Har kigget lidt på din side, og har forstået at du køber en masse t-shirt's og så får trykt det som kunden ønsker osv,??? For så vil jeg sige at du ikke er den eneste med sådan en shop. Så det du skal gøre er at du skal skille dig ud fra mængden, måske med en speciel slags shirts eller tryk, som ikke fåes andre steder. Og så måske tænke på markedsføringen, du kunne jo optimere søgemaskinen, annoncer i diverse blade, Facebook? Måske få nogle til at skrive om din shop i et blad eller på en side? Give den en anmeddelse på diverse sider Håber hjælper.
|
Der er ingen tvivl om søgemaskine optimering er en rigtig god ide! |
Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise