Hej allesammen Jeg er en ung iværksætter med bopæl i Vejle, jeg har for ikke så længe siden etableret mit eget rengøringsfirma. Jeg udfører : Rengøring til private og erhverv, Vinduespolering, Have service (græsslåning, hække klip, sne rydning) Derfor vil jeg høre din/jeres mening, som privat eller erhvervskunde, eller som en erfaren person indenfor rengøringsbranchen. Mht. min timepris! Indtil videre er det hovedsageligt Vinduespolering, jeg beskæftiger mig mest med, og nogle af mine kunder ønsker også rengøring både privat og erhverv, mest privat! Har derefter fundet frem til en pris på 220+ moms. Hvad synes i, lyder det ikke meget fair?? for båDe kunden og jeg! Lige en sidste ting, hvis du som privat eller erhverv godt kunne benytte dig af en eller flere af mine serviceydelser, må du/i meget gerne kontakte mig. Dækker i hele trekantsområdet. kontakti info: info@tiptopren.dk www.tiptopren.dk (hjemmeside og e-mail er først aktiv pr. 25/1-09 ) telefonen er derimod altid klar....... Mange Venlige hilsner tip-top rengøringsservice v/Gazi Øzkan
|
rengøring til ca. 220 + moms i timen.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)