Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mener i...?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klovn

Vi er igang med at sætte hjemmesiden op, varerne er stort set klar og vi har allerede solgt de første glas indenfor netværket. Hvorfor?  :)

Vi har valgt for at se hvordan tingene fungerer at starte med en standard webshop og så udvikle den løbende hvis vi ser et større potentiale i vores koncept. Nu håber jeg ikke jeg får ørene i maskinen af diverse webdesignere herinde :)

Til Susanne så er de glas du taler om sikker fra Bahne, Ilva, Magasin eller lignenede, de har alle sammen deres "eget" mærke - men det er slet ikke den kvalitet vi taler om her, vi skal meget længere op, selvom prisen sikkert ikke bliver langt fra det du har givet for de andre.

Til alle der kender eller har noget vinimport eller vinklubber herinde på Amino, skriv til mig så kan vi finde ud af hvordan vi måske kan få strikket nogle vinsmagningsaftener sammen, hvor der kan blive nydt vine af ordentlige glas!!! :)

MVH

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 21:07

Hej Klovn

Måtte bare lige sige at jeg håber for Susanne at du hellere vil genererer SALG i stedet for de SLAG du skriver :) HAHA

Kunne ikke lade være...

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:14

Klovn - det er en deal :) Som sagt tager jeg derned på fredag, så må jeg se om der er etableret nogle kontakter, eller om jeg skal derned igen et par gange inden de får taget sig sammen Smile

Bendtsen - det er ikke utænkeligt, at de er det - jeg kender ikke prisen på dem, da jeg har fået dem i gave, men jeg elsker de glas. Min vinimportør-ven er helt sikkert interesseret i et samarbejde - men tror næppe han er på Amino :) Du kan finde hans kontaktinfo på Hvin.dk - siden er under omstrukturering, men der står telefonnr. m.v. Min ex-gemal vil garanteret også være interesseret i sådanne glas, og omgangskredsen af vinnydere kunne godt gå hen og blive en helt god forretning. Let's keep in touch about this ...

Mh

Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 21:19

Hej Susanne

Det er en aftale :) Det kunne jo være at din hjælp muligvis kunne give et link til dig på vores hjemmeside...

God tur

Bendtsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:20

Bendtsen:

Måtte bare lige sige at jeg håber for Susanne at du hellere vil genererer SALG i stedet for de SLAG du skriver :) HAHA

Kunne ikke lade være...

Så den godt - Geeked .... men hvis Susanne vil udvide biksen så er jeg kapapel til begge dele!Super Angry

Henrik

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:23

Bendtsen - Det er da næsten så godt som en aftale - og hvis jeg så også får en invitation til vinsmagning, er den helt i top Wink

Klovn - hvis de ikke makker ret dernede, kan jeg jo blot tage dig med til at give dem nogle slag .. !! hehe

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 21:24

Hej Henrik

Hvad laver du egentlig talt? Du virker som et interessant bekendtskab...

Nu er Italien jo kendt for rigtig gode vine mm. - kunne måske være interessant at se hvad du kunne byde på som lidt fyld på vores nye side??

Skriv løs min ven :)

Bendtsen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)