Hej Klovn Vi er igang med at sætte hjemmesiden op, varerne er stort set klar og vi har allerede solgt de første glas indenfor netværket. Hvorfor? :) Vi har valgt for at se hvordan tingene fungerer at starte med en standard webshop og så udvikle den løbende hvis vi ser et større potentiale i vores koncept. Nu håber jeg ikke jeg får ørene i maskinen af diverse webdesignere herinde :) Til Susanne så er de glas du taler om sikker fra Bahne, Ilva, Magasin eller lignenede, de har alle sammen deres "eget" mærke - men det er slet ikke den kvalitet vi taler om her, vi skal meget længere op, selvom prisen sikkert ikke bliver langt fra det du har givet for de andre. Til alle der kender eller har noget vinimport eller vinklubber herinde på Amino, skriv til mig så kan vi finde ud af hvordan vi måske kan få strikket nogle vinsmagningsaftener sammen, hvor der kan blive nydt vine af ordentlige glas!!! :) MVH Bendtsen |
Hej Klovn
Måtte bare lige sige at jeg håber for Susanne at du hellere vil genererer SALG i stedet for de SLAG du skriver :) HAHA
Kunne ikke lade være...