Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop trænger til nyt liv

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt respons på min web-shop - er den tilgængelig ?  er den design mæssigt i orden.

Jeg håber at gider kigge forbi og give mig en kommentar  www.b-caps.dk

Hilsen  Jan

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:27

Hej Jan,

Umidelbart syntes jeg den ser helt fin ud. Den er opbygget som en meget klassisk webshop og dermed kan alle være med :-)

Nu ved jeg ikke hvor lang tid du har haft det design på din shop, men hvorfor skriver du at den trænger til nyt liv? Er det fordi du selv er ved at være træt af at kigge på den, dag ud og dag ind? Eller er det ud fra responce fra dine kunder?

En web shop kan altid forbeders, men du skal passe på med at lave designet om, bare fordi du selv er blevet træt af det.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 08:32

Hej jan.

Umiddelbart vil jeg også mene det da er en fin hjemmeside.

Man kan måske undre sig over priserne vises ex. moms hvis det primært er privat personer du sælger til, men ellers er den enkel og overskueligt.

Jeg ville nok anbefale at du holdte på designet, og evt. bare fik et firma til at lave sådan en active flash banner, så du kan køre nogle tilbud osv. så der også kommer noget liv på siden. Det er selv en af mine planer når overskuddet er til det.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:51

Hej Jan,

Første og fremmest - super shop!

MEN - top banneret synes jeg ikke rigtig passer ind på siden, det er alt for smalt, også er der ikke så meget liv i det synes jeg. Du kunne evt. få lavet et stille flash banner, atlså ikke et hvor der flyer ting rundt i 10 min, men et hvor der bare lig står noget tekst og der evt. kommer en cap til syne.

Men ja, ellers meget enkel og simple!

Håber du kunne bruge det til noget?

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)