Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lyn-spørgsmål mht. webreg.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og vil oprette en enkeltmandsvirksomhed (hvilket jeg antager er gratis.... )

Jeg har digital signatur.. og er det så ikke muligt at ordne det hele over nettet?

På en af startblanketterne på webreg skal jeg angive start dato under en moms-rubrik.

Men på nuværende tidspunkt kender jeg ikke start tidspunktet, eftersom jeg ikke er gået i gang endnu...

Jeg har først planer om at begynde engang om 2 måneder.. men vil bare gerne have det formelle omkring virksomheden på plads...

Nogen der kan hjælpe?

//Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32

Hej!

Så fremdater!

Mener nu, at du skal bruge virk.dk til oprettelse af enkeltmandsfirmaer via digitalsignatur!

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 19:32

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 19:33

Hej Rasmus

Jo jeg mener bestemt du kan gøre det via din digitale signatur, ellers kan du ihvertfald printe skemaet ud, sende det ind til dem og så går der 3 hverdage ca. - afhængig af hvor travlt de lige har.

Ja du angiver bare en startsdato, det er nu ikke så vigtig igen. Jeg har dog erfaret, at siger du startstidspunkt om fx en måned, så får du først CVR osv om en måned. Så mit hint er at du bare smider fx imorgen, så du hurtig kan få CVR på plads.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)