Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Servage.net - erfaringer?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der sket noget nyt mht backupmuligheden siden denne tråd florerede????

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:11
Jan - ikke så vidt jeg kan se, og som bruger af servage, har jeg heller ikke fået oplyst noget. Så jeg tror ikke der er kommet noget nyt på den front.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:24
Dato: 27-02-2007 20:10:59
Forfatter: Martin Tygsen
Jan - ikke så vidt jeg kan se, og som bruger af servage, har jeg heller ikke fået oplyst noget. Så jeg tror ikke der er kommet noget nyt på den front.

Hvad med oppetid? Er du generelt tilfreds???

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:01
Oppetiden er ikke til at klage over, de har været nede en enkelt gang i kort tid så vidt jeg har opdaget.

Men jeg er slet ikke tilfreds med hvordan ftpen kører, jeg har lige siden start haft en del supporttråde frem og tilbage, de har forsøgt at flytte os flere gange og vi oplever stadig samme problemer.

Måske er vi bare uheldige i forhold til andre, eller måske anvender vi bare ftp lidt mere.

Vi oplever problemerne hvis der overføres mange hundrede filer af en gang, så går ftpen simpelthen i stå.

Vi har forsøgt fra forskellige computere, forskellige internetlinier, forskellige ftpprogrammer etc.

Men deres support er yderst hurtig til at svare, og deres administrationspanel er rigtig godt og nemt at anvende.
Fra Skive
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:00
Har skiftet til Servage.net bla. pga. af denne tråd. Er egentlig vældig godt tilfreds. Det eneste jeg lige vil påpege er deres begrænsning på 300kbSek på FPT up og download. Det er ikke nævnt nogle steder. Kan se at der er en del der nævner deres manglende Back-Up. Deres system er ud fra deres eget udsagn redudant. Min side ligger derfor flere steder "fysisk" i deres system. Det er derfor ikke særligt sansynligt at mine data er tabt såfremt der er hardware nedbrud. Det er selvfølgelig et problem hvis der går ild i deres server rum og der ikke findes back up UDEN for deres lokalitet, men hæ.. hvad kan man forvente til 40 kr i måneden...
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 09:21
Dato: 22-06-2007 08:00:12 Forfatter: qlab.dk Det er derfor ikke særligt sansynligt at mine data er tabt såfremt der er hardware nedbrud. Det er selvfølgelig et problem hvis der går ild i deres server rum og der ikke findes back up UDEN for deres lokalitet, men hæ.. hvad kan man forvente til 40 kr i måneden...

Den risiko man også skal tænke på er filer ødelagt eller ændret af en hacker (eller for den sags skyld ens egne eller Servages fejl). Derfor vil jeg mene, at man skal huske selv at tage backup.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)