Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til web 2.0 projekt(programmør)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner til et nyt web 2.0 projekt. Konceptet findes ikke i DK endnu og jeg er sikker på, at det har stort potentiale. Jeg kan afsløre, at det kommer til at indeholde en masse video-klip. Spørgsmålet er jo så bare, om jeg også kan få overbevist dig om det samme? ;P

Til daglig læser jeg Informationsvidenskab på Aarhus universitet, hvorfor dette projekt kun vil være en fritidsbeskæftigelse. Dette betyder dog ikke, at dette bliver et "hygge-nygge" projekt. Min plan er at lave et professionelt site, som vi på længere sigt kan tjene penge på.

Jeg forestiller mig, at siden skal bygges omkring et Joomla! CMS, men er selvfølgelig åben overfor alle forslag.

Mine krav til dig:

Du skal være en haj til at programmere. Jeg har selv programmeret en del, men er ikke dygtig nok til at få stablet et site som dette på benene.

Derudover skal du helst være bosat i Aarhus, idet jeg forestiller mig, at vi skal sidde sammen og arbejde på projektet.

Hvad kan jeg tilbyde?
Alle udgifter til hosting klarer jeg (da der er tale om video-indhold, løber disse udgifter op).

Får vi et ordentligt site i luften, har jeg sponsorer klar der vil betale for reklame, gaver til brug i konkurrencer på siden mm.

Derudover kan jeg selv designe og jeg har en tekstforfatter klar, der kan sørge for, at den del af sitet bliver professionel.

Jeg forestiller mig, at vi indgår i et lige partnerskab, hvorfor jeg på ingen måde ønsker at være din chef :-)

Der er ikke tale om betalt arbejde, men hvis projektet bliver ordentligt, så tror jeg bestemt, at vi kan tjene på det.

Smid mig en mail på rasmus[at]hoeks.dk, evt med telefon nummer, så ringer jeg dig op :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:24

Slet ingen?

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 17:37

Hej Rasmus

Det lød interessant, lige indtil jeg kom til "ikke betalt arbejde". Kan være det er derfor du ikke har fået nogen henvendelser :-) Bare en tanke..

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:47

Jesper Nissen:

Det lød interessant, lige indtil jeg kom til "ikke betalt arbejde". Kan være det er derfor du ikke har fået nogen henvendelser :-) Bare en tanke..

Det tror jeg  er en generel tendens i verden, jeg må ihvertfald også indrømme at arbejde i kategorien "Betalt arbejde" kommer forud for "Frivilligt arbejde der måske giver en gevinst på længere sigt" kategorien i min verden.

Måske kan du være heldig at finde en studerende på en IT-relateret linje som kan have interesse i dit projekt?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:01

I har nok ret. Jeg arbejder heller aldrig gratis. Men sagen er jo den, at jeg søger en partner frem for en "lønslave". Som SU modtager har jeg jo desværre ikke råd til at ansætte en dygtig programmør til 700kr i timen.
Jeg må jo bare vente og se om der er ikke er en der bider på. Har også smidt nogle "reklamer" op på universitetet, så nu må jeg håbe det bærer frugt.

En skam ellers - for det er eddermame en god ide ;P

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)