Som i så mange andre brancher er det vigtigt at kunne fremvise nogle gode produkter på sin hjemmeside... Men da jeg lige er startet har jeg desværre ikke haft så mange kunder endnu. Derfor kunne vi måske hjælpe hinanden, ved at du kunne få en god hjemmeside til en favorabel pris og jeg dermed kunne få tilføjet endnu en kunde til mit portfolio :-)
Til daglig læser jeg informationsvidenskab på Aarhus universitet, hvorfor mit firma stadigt kun er min fritidsinteresse. Der er dog ikke en sammenhæng mellem dette og så det produkt du ender op med i sidste endnu. Jeg har haft 15 kunder, og ingen af dem har været utilfredse.
Skulle du være interesseret, så skriv en mail til rasmus[at]hoeks.dk
Det kommer fuldstændig an på hvor stor din hjemmeside skal være og hvor mange funktioner den skal indeholde. Skriv gerne en mail til mig på rasmus[at]hoeks.dk, hvor du fortæller lidt mere, så skal jeg vende tilbage med et tilbud til dig. Alternativt kan du give mig et kald på 50451292.
Hvis i alternativt vil have tilbud at sammenligne med vedr. hjemmeside produktion eller opsætning af evt. færdigt design på CMS-platform, Wordpress eller lign. vil jeg hellere end gerne byde ind. Jeg kan kontaktes på jh@webname.dk eller se mere på vore hjemmeside: www.webname.dk
Ah - havde lige overset, at du havde linket til din hjemmeside. Det er vel det der sker, når man sidder og arbejder søndag aften
Jeg kan opsætte en joomla! løsning til dig, der er SEO optimeret for 1500,-. Herefter kan du selv redigere i din side fra et nemt tilgængeligt kontrolpanel.
Lad os evt. tage den over privat mail. Skriv til mig på rasmus[at]hoeks.dk hvis du er interesseret.