Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af hjemmeside til forståelige priser

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere!

Jeg har for nyligt taget springet og startet mit eget webbureau. Jeg opsætter hjemmesider, designer logoer, trykker flyers, tekstforfatter... you name it. Og jeg er hamrende god til det!

Som i så mange andre brancher er det vigtigt at kunne fremvise nogle gode produkter på sin hjemmeside... Men da jeg lige er startet har jeg desværre ikke haft så mange kunder endnu. Derfor kunne vi måske hjælpe hinanden, ved at du kunne få en god hjemmeside til en favorabel pris og jeg dermed kunne få tilføjet endnu en kunde til mit portfolio :-)

Til daglig læser jeg informationsvidenskab på Aarhus universitet, hvorfor mit firma stadigt kun er min fritidsinteresse. Der er dog ikke en sammenhæng mellem dette og så det produkt du ender op med i sidste endnu. Jeg har haft 15 kunder, og ingen af dem har været utilfredse.

Skulle du være interesseret, så skriv en mail til rasmus[at]hoeks.dk

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:15

Hej Rasmus, ønsker at lave hjemmeside med barnevoge. Hvad prislag ligger din sider ca. på?

Mvh. Kenneth

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:27

hoeks:
 Og jeg er hamrende god til det!

Det er holdning.

Jeg har brug for en ny hjemmeside, med ca. samme funktioner som min nuværende. Den skal bare være SEO-optimeret og nem at redigere tekst/billeder i.

mvh Per Aaskov

www.redmenneskeliv.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:28

"Hvad koster en bil?" Smile

Det kommer fuldstændig an på hvor stor din hjemmeside skal være og hvor mange funktioner den skal indeholde. Skriv gerne en mail til mig på rasmus[at]hoeks.dk, hvor du fortæller lidt mere, så skal jeg vende tilbage med et tilbud til dig. Alternativt kan du give mig et kald på 50451292.

mvh Rasmus

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:29

Skriv mig en mail med en kort beskrivelse dine krav. Så sender jeg dig et pris overslag.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:33

Jeg har sendt dig en mail..

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:34

hoeks:

Skriv mig en mail med en kort beskrivelse dine krav. Så sender jeg dig et pris overslag.

Troede det var det som jeg havde gjort! Smile

Hvilke oplysninger vil du eller have?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Hej,

Hvis i alternativt vil have tilbud at sammenligne med vedr. hjemmeside produktion eller opsætning af evt. færdigt design på CMS-platform, Wordpress eller lign. vil jeg hellere end gerne byde ind. Jeg kan kontaktes på jh@webname.dk eller se mere på vore hjemmeside: www.webname.dk

De bedste hilsner fra Jannik :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:44

Ah - havde lige overset, at du havde linket til din hjemmeside. Det er vel det der sker, når man sidder og arbejder søndag aften Smile

Jeg kan opsætte en joomla! løsning til dig, der er SEO optimeret for 1500,-. Herefter kan du selv redigere i din side fra et nemt tilgængeligt kontrolpanel.

Lad os evt. tage den over privat mail. Skriv til mig på rasmus[at]hoeks.dk hvis du er interesseret. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:50

1500,-.

Send mig en mail på rasmus[at]hoeks.dk, så kan vi tage den derover. Eller send mig dit nummer, så ringer jeg dig op imorgen.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)