Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Business studerende søger praktikplads fra juni (Italiensk/ spansk/ engelsk talende)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Flensborg
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lovet at sætte dette opslag op for min kæreste, der læser International Business på det anerkendte privat-universitet EAFIT i Medellín i Colombia.

Daniel er 22 år, taler og skriver flydende engelsk og spansk. Ligeledes taler han italiensk på højt niveau. Han behersker desværre ikke dansk på nuværende tidspunkt, men har et ønske om at lære sproget ved et evt ophold.

Han er interesseret i en position indenfor international business, Sales, PR, Marketing eller lignende brancher. Han har selv drevet en mindre virksomhed indenfor tøjbranchen og har læst et år på high school i USA i 2004 samt været på udlandssemester i Tyskland i 2008, hvorfor hans internationale erfaring spænder vidt.

Jeg skal ikke fungere som mellemled, men poster dog bare indlægget for ham pga de manglende dansk-kundskaber. Skulle du kunne bruge en praktikant fra juni/juli 2009 og seks måneder frem, kan du blot henvende dig til mig, og jeg vil videregive hans email,så han selv kan præsentere sig.

Virksomhedens geografiske placering er uden betydning. Løn, der dækker leje af værelse eller lejlighed samt leveomkostninger forventes.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)