Jespers idé er så genial, at hvis ikke Brian fører den ud i livet, så burde en anden gøre det. Den der tager initiativ til siden skal opstille en indholdsfortegnelse, hvor der er plads til alt, som har med layout at gøre. Derefter kan enhver bidrage med artikler. Siden kan opbygges som Wikipedia, hvor enhver kan opdatere de eksisterende artikler. Eller den kan opbygges som et debat-board, hvor man kan tilføje kommentarer til artiklerne. Begge modeller kræver imidlertid en engageret og aktiv redaktør. Go for it. Det er en knaldgod idé. Jeg melder mig gerne som bidragyder, f.eks. kunne jeg godt levere artiklen om hvordan man bruger det gyldne snit i layout. mvh. Bo Jensen Butik Go’aften |
Artikler om layout og tryk.. andet ?..
Havde faktisk overvejet at tage fat i lige præcist dig for at bede om en hjælpende hånd til det med tryk afdelingen ;) .. Har sendt dig en PM så du kan jo bare skrive igen :) .. Har også sendt dig en PM, Goaften. Hvis der er andre der føler at de har noget de vil filføje til siden er i mere end velkommende. |
Der er jo også den mulighed at tage fat i Grafisk Højskole eller Danmarks Design Skole om de vil bidrage på en eller anden måde.. Mange hilsner/Thomas |
Kunne der jo også være ja :).. Selve ideen var at jeg selv villle skrive en del af dem, men syntes det virker som en meget stor opgave.. Og desuden er det jo fedt med et projekt der kan være mange med i :) .. |
Alle der skulle være interesserede i at skrive en artikkel og få noget omtale, kan sende mig en mail på brian@fraende.dk .. |
Hvad med hvor man kan selv og hvilke situation man skal købe hjælp. Måske også hvordan man køber og lidt om hvad det koster. |
Hmm..Vil gerne holde den på artiklerne og sådan lige pt.. Kan komme evt. udvidelser af siden senere hen.. Evt. også en del hvor man kan finde sig en designer/grafiker .. |
Syntes det andet blev for besværligt :/... Men altså ja.. Mange tak for den forskellige hjælp :).. Selv om jeg ikke får brug for det hele, er der stadig dele af det i har skrevet jeg kan bruge :) .. Mange tak :).. |
Må man spørge hvad domænet skal bruges til? når du siger det skal være ting du selv kan skrive |
Så ja.. En side for webdesignere.. Regner med at tage den anden idé op en anden gang senere.. måske om et halvt års tid.. Har hverken tid eller mentalt overskud til det andet lige pt. Så ja.. Det må vente.. Har det sådan lidt, at det skal være noget der er sjovt.. og hvis det er noget der er aaaalt for meget besvær i og som alt ens tid går med..Så føler JEG ikke at det er sjovt.. Men ja.. Nu må vi se.. Har også lidt for mange web projekter kørende lige pt. til at jeg vil rode mig ud i noget så stort.. Trænger til at se noget færdigt på bordet, og nogle resultater, hvis i forstår ?.. hehe.. |