Har du bestilt webhotel, gateway osv.. og evt. hvor henne.. For så vil jeg godt tilbyde dig at lave en OScommerce baseret shop, men det kræver et webhotel der understøtter PHP/Msql. Med hensyn til tid burde det ikke tage mere end et par uger at få den op og stå. Dog skal du regne med at det tager noget tid med PBS hvis du vil bruge dem..
Send mig gerne en mail på: tnt(snabel a)tnt-factory.dk da jeg er nødt til at have lidt mere infor vedrørende pris osv.
Jeg vil da også lige melde mig under fanerne. Nu ved jeg ikke om du allerede har anskaffet webhotel? Men jeg kan tilbyde dig en cmsløsning der bygger på joomla (som er nemt at administrere) med en shopløsning bygget over en oscommerce, dette kræver dog at du på dit webhotel har adgang til php og mysql. Hvis du er interesseret, kan jeg give dig adgang til en demoside, hvor du kan se og føle på systemet, så du kan se om det skulle være noget for dig?
Du kan kontakte mig via jrc @ laika-it.dk for mere information, referancer eller spørgsmål generelt.
dem der skulle lave den stod for at bestille webhotel og det hele.
jeg har lavet en forside i word 2003 da de ikke skulle lave den. varene liger jeg også selv ind.
så det jeg kan se der skal laves er shoppen skal op og køre og virke på DK, DE, og ENG samt man minimun skal kunne betalle med visa.
grunden til jeg valgte et CMS program er at det skulle være nemt at arbejde med og da det er første gang jeg laver en web-side skal det være nemt at gå til.
mit firma er impotør/sælger af udstyr til japanske biler.
Morten - ikke for at fornærme dig eller gøre dig ked af det, - dette er helt konstruktivt ment, men der er uhyggelig mange stavefejl i det du skriver, - du er muligvis en anelse ordblind ? Hvis du vil have et CMS du selv vedligeholder og skriver indhold til bør du alliere dig med en skarp korrekturlæser. En webshop der er fuld af basale fejl virker uprofessionel og vil skræmme mange kunder væk.
jeg har brugt noget tid på at læse om hjers produkter og har ikke glemt her. men har en det problemmer med den som laver siden.
de har fået en sidste schanse for at lave den førtig og nu høre jeg ikke fra dem.
de fik 15000kr. og fik afvide at det kun ville tage 8 dage af lave den. jeg sendte min ordre bekraftelse tildage d. 8/4-2006 så det er jo noget tid siden.
Nu er jeg normalt ikke typen der blander sig i debatter hvor dele af vores firma eller hele vores firma nævnes, men i dette tilfælde tror jeg altså der er en del ting du har misforstået, Morten... Fra det øjeblik vi har modtaget ordrebekræftelse går der 8 dage til første udkast af hjemmesiden foreligger... Herfra skal vi have din input til at komme videre, og det har du fået at vide hver gang. Der er ingen grund til at udstille os på et forum som dette, når bolden hele tiden har lagt på din banehalvdel. Du har også hele tiden fået at vide at du er mere end velkommen til at ringe, så du kan snakke med én af vores rådgivere om det, så det kan falde i hak det hele, da vi heller ikke er tilfredse med at have en kunde til at ligge så længe... Men det hele er altså op til dig, som vi har skrevet hver gang :)
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen