Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glaspatch Kunstmosaikker - LOGO - på bestilling..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Glaspatch - Kunstmosaik - Mette Enøe Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Se først mosaikkerne på www.glaspatch.dk . Her kan ses værker både til salg og tidligere udførte bestillingsarbejder. Se min profil og udstillings CV.

Jeg er professionel kunstner  med CVR & medlem af DBF (Danske Billedkunstneres Fagforening). Jeg er godkendt at Statens kunstråd tiil udsmykning i offentlige rum.- Her kan søges tilskud. Jeg har bl.a. repræsenteret Danmark ved EMMA (European Masters of Moders Art i østrig i 2007)

Virksomheder kan fradrage kunst, hvilket jo letter økonomien.

Kunstmosaik priser går grunlæggende efter målene og materialerne -  især rammetypen.

Her er valgmuligheder :

Str. 80*100 cm 6000 d.kr. incl. moms+ ramme og forsendelse

Str.60*80 cm er på 5000 d.kr. incl. moms+ ramme og forsendelse

Str. 50*50 cm 3.400 dkr. incll moms + ramme og forsendelse

Målene kan ret frit vælges efter formen af værket , dette er bare eksempler. Der kan også laves skrå, runde....

Mht. til rammer er der disse muligheder:

A . Ophængt uden ramme i skinne & wire 300 kr.

B. I alm. svæveramme max 300 kr.

C. I aluramme -mange profiler til rådighed pris i forhold til str. og profil valg . -Professionelle Nielsen rammer.

D. Smedede rammer i stål lakeret. - Pris skal indhentes hos smed/kunstner.

E. Smedet ramme i rustfrit stål.  - Pris skal indhentes hos smed7kunstner.

Værkerne vil ved ophængning i virksomhed være fradragsberettigede.  Moms er incl. og udgør 5%, da det er under en speciel kunstner moms ved unica kunst.

Værket udføres i tæt samarbejde med kunden. og lægges løst op indtil det er sendt digitalt til forhåndsgodkendelse. Computer

Glasset giver meget meget robuste og levende billeder, som fanger og leger med lyset. 

For maximal exponering kan opsættes spot.

Glad glas hilsen  Mette Wink

www.glaspatch.dk  tlf. 56314313  - mobil 41260319

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)