Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tænk dig om før du skriver et indlæg her på Amino.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne referere en oplysning fra Amino´s FAQ Wiki, ang. sletning af indlæg, da jeg synes at det er god oplysning, reminder, og vejledning:

"Når du skriver på Amino, så vær opmærksom på at det kan læses i min. 100 år lige som alt andet på nettet. Amino er rigtig godt søgemaskineoptimeret og det betyder at alt det du skriver, vil komme rigtig højt op i Google og de andre søgemaskiner. Så skriv ikke noget du ikke vil se på forsiden af Ekstra Bladet om 30 år! Og nej, du kan efter 30 min. ikke selv slette det bagefter. Skal det derefter slettes eller ændres, så indbetal 1.000 kr. til Røde Kors og mail Martin Thorborg kvitteringen, så sletter han det måske.

Grunden til at det koster penge, er at de fleste herefter finder ud af, at det ikke var så vigtigt endda. Husk på, at hver gang noget skal slettes, så tager det tid for os hos Amino og det er tid vi kunne bruge på bedre ting. Dertil er det super tarveligt over for de mange mennesker der deltager i debatterne. Mangler der pludselig indlæg, så giver debatterne ikke længere mening og det er surt for alle! 

Så tænk dig om før du skriver!"

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)