Hey! Jeg søger en, der kan levere, eller evt. kender et sted der kan levere, en sms gateway til mig. Den skal kunne modtage informationer, og så sammenligne med noget fra databasen og give svar. Den skal bruges til et datingsite. Det skal foregå sådan her: Martin sender en besked til 1220, med disse informationer: Martin, 38 år, søger kvinde, er fra 2200, kan godt lide sushi, levende lys, spiller meget fodbold. Gatewayen modtager så disse informationer, og giver ham et svar tilbage, med noget der minder om det fx. Iben, 36 år, søger mand, er fra 2630, kan godt lide et hyggeligt restaurantbesøg med ild i pejsen, laks og er aktiv i fritiden spiller meget håndbold. Ovenstående eksempler modtager martin så 10 styk af. Ønsker martin så at få kontakt med Iben, skal han svare "Kontakt forslag 3", og derefter hans besked til Iben. Et eksempel: Så modtager Iben, så den besked og de bliver ved med at skrive sammen over vores nummer (fx. 1220) til de vælger at udeveksle mobilnumre. Hvem ville kunne levere en sådan speciel designet løsning?? Den skal kunne integreres på website, så det også er muligt at tilmelde sig over hjemmesiden, dog ikke et krav. Casper.
|
Det kan vi sagtens hjælpe dig med - men det lyder altså som en uhyre dårlig ide - jeg håber du har en god fidus du ikke har trukket op af hatten endnu :-)