Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS-gatway, kræver hent fra database.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg søger en, der kan levere, eller evt. kender et sted der kan levere, en sms gateway til mig.

Den skal kunne modtage informationer, og så sammenligne med noget  fra databasen og give svar. Den skal bruges til et datingsite. Det skal foregå sådan her:

Martin sender en besked til 1220, med disse informationer:

Martin, 38 år, søger kvinde, er fra 2200, kan godt lide sushi, levende lys, spiller meget fodbold. Gatewayen modtager så disse informationer, og giver ham et svar tilbage, med noget der minder om det fx.

Iben, 36 år, søger mand, er fra 2630, kan godt lide et hyggeligt restaurantbesøg med ild i pejsen, laks og er aktiv i fritiden spiller meget håndbold.

Ovenstående eksempler modtager martin så 10 styk af.

Ønsker martin så at få kontakt med Iben, skal han svare "Kontakt forslag 3", og derefter hans besked til Iben. Et eksempel:
Kontakt forslag 3, Hej Iben, så din profil og du user spændende ud :) Hvad laver du ellers i din fritid? Mvh. Martin.

Så modtager Iben, så den besked og de bliver ved med at skrive sammen over vores nummer (fx. 1220) til de vælger at udeveksle mobilnumre.

Hvem ville kunne levere en sådan speciel designet løsning??

Den skal kunne integreres på website, så det også er muligt at tilmelde sig over hjemmesiden, dog ikke et krav.

Casper.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:11

Det kan vi sagtens hjælpe dig med - men det lyder altså som en uhyre dårlig ide - jeg håber du har en god fidus du ikke har trukket op af hatten endnu :-)

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:13

Løsningen du beskriver kræver eget 4-cifret nummer, samt gateway. Det løber op nok op i et par hundrede tusinde kroner bare til etabelering.

Alternativet kunne være en gateway udbyder, men fælles for dem alle er at du skal bruge et såkaldt keyword, som så skal stå som det første i hver besked der bliver sendt til gateway'en.

Håber ikke det taget modet fra dig, lyder som et interresant projekt. :)

Mads Madsen

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:14

Hej Casper

Jeg kan sagtens fremsætte et tilbud på sådan en løsning, men skal bruge lidt flere informationer. Du kan sende mig en mail til lasse@hedeby.net eller ringe på 51 92 50 89, med en mere detaljeret kravspecifikation.

• Hvilken database skal informationerne hentes fra?
  • Skal det laves i PHP, ASP, ASP.NET osv.
  • Skal det hostes ved dig eller et andet sted?
  • Skal det være 1220 eller må der benyttes en andet shortcode?
  • Hvad skal servicen koste for forbrugeren?
  • Evt. et budget for udvikling af servicen.

Jeg har i mange år leveret og programmeret løsninger til netop SMS.

Mvh.

Lasse

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Skrevet kl. 16:16

Mads Madsen:

Løsningen du beskriver kræver eget 4-cifret nummer, samt gateway. Det løber op nok op i et par hundrede tusinde kroner bare til etabelering.

Alternativet kunne være en gateway udbyder, men fælles for dem alle er at du skal bruge et såkaldt keyword, som så skal stå som det første i hver besked der bliver sendt til gateway'en.

Det kræver ikke eget 4-cifret nummer og gateway, hvis han benytter et keyword fx. DATE som så skal stå i starten af alle beskeder. Vi leverer bl.a. løsninger hvor vi benytter HardWireds nummer 1961 og et keyword.

Mvh.

Lasse

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Skrevet kl. 16:17

Jørgen Olsen:

Det kan vi sagtens hjælpe dig med - men det lyder altså som en uhyre dårlig ide - jeg håber du har en god fidus du ikke har trukket op af hatten endnu :-)

Jeg synes nu det lyder som en god service, hvis fx. det også kunne kombineres med MMS, så der kan udveksles lyd og billeder.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:24

Jørgen Olsen:

Hvorfor er det en dårlig ide??

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:25

Hedeby.Net:

Mads Madsen:

Det kræver ikke eget 4-cifret nummer og gateway, hvis han benytter et keyword fx. DATE som så skal stå i starten af alle beskeder. Vi leverer bl.a. løsninger hvor vi benytter HardWireds nummer 1961 og et keyword.

Mvh.

Lasse

Netop også det jeg skriver som et alternativ, men som du nok kan læse i hans orginale indlæg skriver han "...over vores nummer (fx. 1220)...".

Men kunne du ikke have redigeret dit første indlæg med svar til mig og olsen, i stedet for at "spamme" tråden med 2 ekstra svar?

Mads Madsen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:29

Det må meget gerne være, hvor der skal skrives 'Date' foran, det helt iorden.. Hvad vil et sådan system koste? Hvilke prisleje er vi i?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:30

Mads Madsen:

Hedeby.Net:

Mads Madsen:

Mvh.

Lasse

Netop også det jeg skriver som et alternativ, men som du nok kan læse i hans orginale indlæg skriver han "...over vores nummer (fx. 1220)...".

Men kunne du ikke have redigeret dit første indlæg med svar til mig og olsen, i stedet for at "spamme" tråden med 2 ekstra svar?

Hvad er det for noget? Skal hver bruger så kun have et indlæg i alle tråde :-)? Ødelægger lidt overblikket over dialogen.

Jeg synes det er en dårlig ide fordi der er så mange datingsider i forvejen og jeg mener det med sms'er der er en overfladisk måde at date på.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)