Kender du det… Du sidder med én eller måske flere rigtige gode idéer og det har du faktisk gjort længe. Du kan ikke rigtig tage dig sammen til at komme i gang, eller du er måske i gang med at tilegne dig de nødvendige kompetencer der skal til, for at søsætte dine projekter - eller du er måske allerede i gang, uden at der sker ret meget. Den ene måned tager den anden og måske er månederne efterhånden blevet til år – stadig uden at dit projekt er kommet i gang… Nu har jeg imidlertid besluttet at gøre noget ved sagen! Jeg har selv en masse gode kompetencer ifht at sætte noget i gang og få noget til at vokse og har selv (succesfuldt) drevet forretning de sidste 5 år), men jeg må bare erkende, at hvis jeg først skal have alle de kompetencer der skal til for at sætte mine idéer i gang, ja så er der sgu nok en anden der snupper mine idéer, inden jeg kommer i gang. Grunden til at jeg ikke har gjort det endnu, er vel nok både pga af lidt stolthed og stædighed, men også nok fordi, at jeg inderst inde, har sagt til mig selv: ”Hvorfor skal jeg dele gevinsten for mine idéer med andre, når jeg selv kan skumme al fløden…”. Ja, det kan man jo altid spørge sig selv om, men nu har penge ikke den samme betydning for mig mere, som de har haft og ved at samle et godt team, er jeg sikker på, at vi får idéerne meget hurtigere ud og ja, måske har du også nogle idéer som du vil dele med mig og så er det jo nok ikke så skidt endda ;o) Mine idéer spænder vidt, men de fleste er indenfor følgende brancher: fitness, bog-forlag, kundepleje, Konsulent-virksomhed, Hotel og reklame-branchen i ind- og udland Håber at møde nogle spændende personligheder som synes at ovennævnte lyder som noget de kan nikke genkendende til… |
Forretnings-partner/partenere søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)