<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/24.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uanset hvilken branche du er i, vil du have brug for hjælp udefra. Det kan være, når du vokser og skal have løst opgaver, som du ikke selv kan håndtere eller ikke har tid til. Det kan også være i forbindelse med kapitalrejsning, eller når du skal have rådgivning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Heldigvis findes der her i Danmark en fantastisk god industri af virksomhedsservices og kloge folk, der kun venter på at hjælpe dig. Her i forummet finder vi hinanden, uanset om du skal have en kontakt i Svendborg, en ung til lageret eller en der kan rydde på din server.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her vi udvider hinandens netværk ved simpelthen at henvise til personer i hinandens netværk.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Forretnings-partner/partenere søges</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/297439.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Fri, 09 Jan 2009 17:38:07 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:297439</guid><dc:creator>usb</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/297439.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=297439&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:9pt;color:black;font-family:&amp;#39;Arial&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;"&gt;Kender du det&amp;hellip;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:9pt;color:black;font-family:&amp;#39;Arial&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;"&gt;Du sidder med &amp;eacute;n eller m&amp;aring;ske flere rigtige gode id&amp;eacute;er og det har du faktisk gjort l&amp;aelig;nge. Du kan ikke rigtig tage dig sammen til at komme i gang, eller du er m&amp;aring;ske i gang med at tilegne dig de n&amp;oslash;dvendige kompetencer der skal til, for at s&amp;oslash;s&amp;aelig;tte dine projekter - eller du er m&amp;aring;ske allerede i gang, uden at der sker ret meget. Den ene m&amp;aring;ned tager den anden og m&amp;aring;ske er m&amp;aring;nederne efterh&amp;aring;nden blevet til &amp;aring;r &amp;ndash; stadig uden at dit projekt er kommet i gang&amp;hellip;&lt;br /&gt;Ja, mon ikke, at mange af jer kan nikke genkendende hertil? Og hvis ikke, ja s&amp;aring; er jeg nok bare den eneste der har det s&amp;aring;dan :o)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:9pt;color:black;font-family:&amp;#39;Arial&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;"&gt;Nu har jeg imidlertid besluttet at g&amp;oslash;re noget ved sagen! Jeg har selv en masse gode kompetencer ifht at s&amp;aelig;tte noget i gang og f&amp;aring; noget til at vokse og har selv (succesfuldt) drevet forretning de sidste 5 &amp;aring;r), men jeg m&amp;aring; bare erkende, at hvis jeg f&amp;oslash;rst skal have alle de kompetencer der skal til for at s&amp;aelig;tte mine id&amp;eacute;er i gang, ja s&amp;aring; er der sgu nok en anden der snupper mine id&amp;eacute;er, inden jeg kommer i gang. &lt;br /&gt;N&amp;aring;r jeg nu ogs&amp;aring; kigger p&amp;aring; hvilken succes Martin Thorborg har haft, s&amp;aring; er det for flere af hans projekters vedkommende jo heller ikke noget han har gjort alene. Han har v&amp;aelig;ret en del af et hold, som sammen udg&amp;oslash;r et super team med de rigtige kompetencer og s&amp;aring; kommer der nemmere handling bag planerne og man f&amp;aring;r nogle flere vinkler p&amp;aring; id&amp;eacute;en, s&amp;aring; den m&amp;aring;ske bliver endnu bedre, end man selv kunne g&amp;oslash;re den til. &lt;br /&gt;S&amp;aring;dan et team vil jeg ogs&amp;aring; gerne v&amp;aelig;re en del af!&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:9pt;color:black;font-family:&amp;#39;Arial&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;"&gt;Grunden til at jeg ikke har gjort det endnu, er vel nok b&amp;aring;de pga af lidt stolthed og st&amp;aelig;dighed, men ogs&amp;aring; nok fordi, at jeg inderst inde, har sagt til mig selv: &amp;rdquo;&lt;i style="mso-bidi-font-style:normal;"&gt;Hvorfor skal jeg dele gevinsten for mine id&amp;eacute;er med andre, n&amp;aring;r jeg selv kan skumme al fl&amp;oslash;den&amp;hellip;&lt;/i&gt;&amp;rdquo;. Ja, det kan man jo altid sp&amp;oslash;rge sig selv om, men nu har penge ikke den samme betydning for mig mere, som de har haft og ved at samle et godt team, er jeg sikker p&amp;aring;, at vi f&amp;aring;r id&amp;eacute;erne meget hurtigere ud og ja, m&amp;aring;ske har du ogs&amp;aring; nogle id&amp;eacute;er som du vil dele med mig og s&amp;aring; er det jo nok ikke s&amp;aring; skidt endda ;o) &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvem s&amp;oslash;ger jeg s&amp;aring;?&lt;br /&gt;F&amp;oslash;rst og fremmest vil det af praktiske &amp;aring;rsager v&amp;aelig;re nemmest hvis du ikke bor vanvittig langt v&amp;aelig;k fra trekant-omr&amp;aring;det og har du ligesom mig mulighed for at rejse ned i varmen flere gange om &amp;aring;ret, s&amp;aring; vil det v&amp;aelig;re et ekstra plus, da vi s&amp;aring; m&amp;aring;ske kan sidde en del af &amp;aring;ret under palmerne og udvikle vores id&amp;eacute;er, i stedet for at sidde herhjemme i den kolde og m&amp;oslash;rke vinter :o)&lt;br /&gt;Jeg s&amp;oslash;ger 1-2 personer der har 1 eller flere af f&amp;oslash;lgende kompetencer:&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Rimelig ferm til at opbygge web-sites og web-shops&lt;br /&gt;Ved lidt om SEO og kan forholdsvis hurtigt tilegne sig ekstra viden herom, hvis du ikke allerede er ekspert :o)&lt;br /&gt;Godt salgstalent (ved en del om salg og har m&amp;aring;ske erfaring med ops&amp;oslash;gende salg &amp;ndash; b&amp;aring;de via tlf og web)&lt;br /&gt;Har tid og m&amp;aring;ske ogs&amp;aring; &amp;oslash;konomi til at g&amp;aring; i gang med nye projekter. D.v.s at arbejder du hver uge 60-70 timer p&amp;aring; et andet job, s&amp;aring; er du nok ikke den rette..&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:9pt;color:black;font-family:&amp;#39;Arial&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;"&gt;Mine id&amp;eacute;er sp&amp;aelig;nder vidt, men de fleste er indenfor f&amp;oslash;lgende brancher: fitness, bog-forlag, kundepleje, Konsulent-virksomhed, Hotel og reklame-branchen i ind- og udland&lt;br /&gt;Jeg opholder mig en stor del af &amp;aring;ret i Thailand og er ved at opbygge mig et netv&amp;aelig;rk dernede, s&amp;aring; har du lyst til at bygge noget op under lidt mere eksotiske himmelstr&amp;oslash;g, s&amp;aring; er jeg med :o) &lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Hvem er jeg??&lt;br /&gt;Du f&amp;aring;r lige lidt stikord her og ellers kan du l&amp;aelig;se lidt om mig i min profil&amp;hellip;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Ekstrem analytisk, viljest&amp;aelig;rk, arbejdshest, god til at tilegne mig ny viden, stort overblik, god til at f&amp;aring; ting og mennesker til at fungere sammen, vedholdende, tror ikke p&amp;aring; fiasko &amp;ndash; kun p&amp;aring; succes, rimelig ferm med en PC, men er ikke p&amp;aring; nogen m&amp;aring;de uddannet indenfor IT-branchen, har masser af tid og &amp;oslash;konomi til at s&amp;aelig;tte nye skibe i vandet&amp;hellip;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;span style="font-size:9pt;color:black;font-family:&amp;#39;Arial&amp;#39;,&amp;#39;sans-serif&amp;#39;;"&gt;H&amp;aring;ber at m&amp;oslash;de nogle sp&amp;aelig;ndende personligheder som synes at ovenn&amp;aelig;vnte lyder som noget de kan nikke genkendende til&amp;hellip;&lt;br /&gt;&lt;br style="mso-special-character:line-break;" /&gt;&lt;br style="mso-special-character:line-break;" /&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>