Jeg tager til Sjælland hver 4. uge (uge 4, 8, 12 osv) og laver terapi. De fleste klienter besøger jeg i hjemmet, men der er enkelte som ikke vil have besøg - og derfor vil jeg gerne kunne have et lokale. Det må max være ½ time fra Rådhuspladsen og jeg vil gerne have det til rådighed en dag og aften hver 4. uge med mulighed for udvidelse til 2 dage på et senere tidspunkt. Jeg kan få på Psykoterapeutisk Institut, men der er alt for lydt - jeg kan huske det fra da jeg læste der. Jeg er ikke interesseret i at dele lokale med spirituelle behandlere, men gerne massører, zoneterapeuter eller lignende. (OG jeg vil gerne sige, at det er ikke et problem for mig, men der ER nogen der vælger fra, når der er noget spirituelt inde i billede og da jeg ikke selv arbejder indenfor det felt, er det mest hensigtsmæssigt for mig at respektere folks aversion). Der skal være tre siddepladser i lokalet og adgang til toilet - det er ikke de store krav - MEN - det vil være rart hvis jeg kan have nogle skilte stående, som jeg kan sætte op den/de dage jeg er der :) Jeg glæder mig til at høre fra dig! Send en mail eller en PM eller ring på 30238813 - tak :) Mette |
Lokale ønskes i København/nord for København hver 4. uge.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)