Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mails ved nye indlæg

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det har været debatteret før hvor Martin fortalte at det var lavet som standard fra Communitiservers side.
CS er et ret stort og omfattende system hvor der, som jeg har hørt det, bl.a. er nogle kernefiler man ikke bør rette i hvis man vil kunne opdatere let. Så jo, det kan være vanskeligt at rette til :-)

Den lette løsning er at du opretter en regel i dit mailprogram som automatisk frasorterer mails der indeholder sætningen "Skrevet af: Bjarke Klüwer", så er problemet løst for dig :-)

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:09

Nu har jeg ihvertfald underrettet Amino om denne tråd, så må vi se om det giver pote Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:08

Det er noget kunder som har købt Community Server (Det software vi bruger) har klaget over længe.
Vi forventer at der bliver mulighed for at fravælge den feature i næste version, som kommer til foråret, så vi gider ikke bruge tid på det.
Det håber jeg i forstår :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:54

Hej Bjarke,

Jeg vil nok også betegne det som en mindre gene taget den store brugergruppe i betragtning, men det er super at du lige tager det op - det værste der kan ske er at det ryger på en "to do liste" da vi har nok at se til for tiden :-)

De bedste hilsner

Simon

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:58

Simon Zeeberg:

Hej Bjarke,

Jeg vil nok også betegne det som en mindre gene taget den store brugergruppe i betragtning, men det er super at du lige tager det op - det værste der kan ske er at det ryger på en "to do liste" da vi har nok at se til for tiden :-)

De bedste hilsner

Simon

Jeg "brokker" mig gerne i den gode sags tjeneste Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)