Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i ejerne af World of Warcraft laver penge..nu mulighed med tilsvarende produkt på affiliation.

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Markedsføringen er også dybt useriøs og 9 ud af 10 mlm foretagende er det pure fup og handler reelt om at rekrutere sælgere istedet for om produkterne.

Præcis lige som produktet her i tråden.

Mlm er for folk som kan falde i kategorien om "den sidste idiot er ikke født endnu" - eller folk der udnytter den sidste idiot der ikke er født endnu.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Igen vil jeg påpege at det er din holdning der kommer til udtryk her.  Og ganske korrekt er der flere selskaber der tidligere har haft til hensigt kun at rekrutterre sælgere...men disse holder ikke ret længe... Istedet for at skyde vildt omkring så hold dig dog til emnet...

Jeg vil undlade at diskutere MLM med dig, for helt ærligt så er det ikke de kræfter værd at spilde på dig... vi kan diskutere tråden og dets oprindelige indhold.

/morten

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Jamen det holder sig da fuldstændigt til tråden.

Du kan få lov at lave netværk og "sælge" adgang til at sælge "adgang" til at sælge "adgang" til nye sælgere du skal bare betale 250 dollars for resten til at blive sælger i min downline.

Og så kan spillerne så få lov at købe et dobbelt så dyrt abn. men så kan de lave netværk - woow.

Kender du overhovedet noget til mmo / mmporgs? Der er jo ikke en kinamands chance i helvede for at et mmo baseret på mlm kan blive en success.

I forvejen findes der et ocean af gratis mmo's fra asien (især korea) og der er på globalt plan mange af mmo'erne der har sadlet om til gratis spil - så selvom det er stargate og der er mange fans, så er det enormt blåøjet og tro at de vil indlade sig på et mlm eventyr for at spille stargate worlds.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten imponerende hvordan du kan blive ved med at ignorere kendsgerningerne. Enten er du selv enormt naiv eller også håber du på at score kassen ved at svindle nogle naive medaminoer. Ronni præsenterer dig for en e-mail der en gang for alle fastslår at der ikke er hold i dine påstande. Dit scam gik ikke denne gang, op på hesten og prøv igen med en anden ide og så bedre held næste gang,.

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 18:57

Man skulle tro der lå noget presse om dette, på enten MGM eller Cheyennes site. Eller blot et sted på nettet, hos en velanset kilde - og ikke et eller andet obskurt MLM site.

Scam.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lad os nu se hvad der sker....som jeg tidligere har sagt, så har jeg info der ikke er frigivet....og så tror jeg der er nogen der kommer til at sluge en kamel...

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:35

Jeg melder mig gerne ind i gruppen af der ikke tror på MLM. Har set massere af eksempler på folk der kaster sig ud i det, og ingen af dem er blevet rige - ej heller har de kunne leve af det.

Emnet er ganske relevant i denne tråd.

Morten, Måske man kunne foreslå at du kastede dig lige så energisk ud i "almindelige" projekter :) God vind med det.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 18:24

Morten:
Lad os nu se hvad der sker....som jeg tidligere har sagt, så har jeg info der ikke er frigivet....og så tror jeg der er nogen der kommer til at sluge en kamel...

Ronni har på simpel vis demonstreret hvor lidt du vidste. Du vidste ikke, at man blot ved at skrive navnet på din slangeolie blev banned for evigt. Katastrofale konsekvenser for din MLM-fidus og et 100% indiskutabelt klart signal fra Stargate.

Du påstår nu (igen) at du har information som ikke er "frigivet". 

Morten. Jeg kunne skrive en masse ting - men før jeg gør det - er jeg interesseret i at vide hvor gammel du er. Hvor gammel er du?

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:54

udvikler:

Morten. Jeg kunne skrive en masse ting - men før jeg gør det - er jeg interesseret i at vide hvor gammel du er. Hvor gammel er du?

Det var ikke pænt sagt.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 19:37

Rune Gjersvik:
Det var ikke pænt sagt.

Jeg mente det ikke (så) grimt - men hvis jeg gjorde, ville det stadig være pænere end det jeg ellers ville skrive.

Alle andre kan se det er fup og svindel men Morten kender nogle hemmeligheder. Morten tilbyder sine "kunder" en millionærchance. Morten vinder på hver kunde. Jeg bliver jo nød til at spørge før jeg danner mig et personligt indtryk af om Morten selv tror på projektet eller ej.

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)